Durf te vragen #4

Nu dat iedereen toch thuis werkt enzo, heeft iemand een aanrader voor een fijne bureau stoel met wieltjes die goed rollen, armsteunen die naar beneden kunnen, en max 300eu? Mensen in mijn omgeving die ik gevraagd heb lijken te vergeten dat ik niet steenrijk ben en geen 1500eu voor een herman miller stoel kan betalen (of uberhaupt wil betalen maar goed)

Deze op aanraden van @George gekocht. Stoel zit goed en is af te stellen. Communicatie met Office Centre was wel wat minder.

Edit: Prijs is wel wat omhoog gegaan zie ik.

2 likes

Op tiktok is er dus zo’n starbucks drankje die gehyped wordt. Brown sugar oat latte ofzoiets. Alleen in de US. Komen zulke drankjes meestal ooit ook naar NL of zullen we hem nooit krijgen?

Zijn dat niet vaak normale drankjes met honderd dingen extra? Amerikanen voegen altijd zo veel toe aan hun drankjes, ze maken er zo zelf iets anders van.

2 likes

Echt populaire dingen komen vaak wel naar Nederland, net zoals de psl bijvoorbeeld

1 like

Ik moet denken aan ā€˜We’ve lost dancing’ maar dat is het misschien niet. Marea/we’ve lost dancing heet het geloof ik

Is met een speciale siroop, brown sugar siroop. Volgens mij hebben wij die hier niet?

@Sjern ben benieuwd! Ze hebben daar zooveel meer keuze, vind ik wel jammer.

1 like

Weet iemand wat dit is? En of er vlees op zit?

Het is een product van een too good to go dus ik heb geen idee. (volgens mij zijn het allemaal dezelfde)

Een soort pide?

Ja hij ziet er wel wat anders uit dan op het internet, maar dat zou het kunnen zijn. Dan is het gehakt neem ik aan. Jammerrr. (Had gehoopt op zoete dingen maar helaas)

Het is belangrijk (denk ik) om op een vrouw te stemmen. Maar kan iemand me uitleggen waarom? Heb een vriendin die t geslachtsdiscriminatie vind en kan niet goed uitleggen waarom je op een vrouw moet stemmen.

Moet is natuurlijk een groot woord, maar voor mijn gevoel moeten er meer vrouwen in de politiek en op andere belangrijke plekken komen.

Voor een betere afspiegeling van de maatschappij in de politiek! Dat is wat mij betreft de kern

7 likes

@Whoopdidoo ja dit idd. De samenleving is ongeveer 50/50 en dat is de verdeling in de tweede kamer absoluut niet (47 tegenover 103 vgm)

3 likes

Hier staan de belangrijkste vragen en antwoorden wel samengevat

Ja de discussie is inmiddels overgegaan in als vrouwen zich als minder voelen dan ligt dat aan henzelf. En ze is er klaar mee dus klaar denk.
En dit was nog wel een goede vriendin :sob:

Mijn broeken slijten altijd heel snel op de plek waar mijn bovenbenen tegen elkaar aan schuren. Nu is mijn favoriete spijkerbroek ook doorgesleten en ik kan er zo eigenlijk niet meer mee over straat. Verder is de broek nog helemaal goed dus ik wil hem eigenlijk oplappen, maar ik weet niet zo goed hoe. Ik zat te denken aan van die kniestukken die je er op strijkt, maar ik vraag me af of dat stevig genoeg is. Misschien schuurt het daardoor alleen maar extra. Ook denk ik dat het er wat gek uit ziet omdat het waarschijnlijk zichtbaar zal zijn omdat die lappen wel redelijk groot zijn.
Heeft iemand hier ervaring mee en misschien tips? Of kan ik de broek toch beter weg doen?

Mijn Turkse bakker heeft dit met allerlei vullingen, vaak ook vegetarisch met aardappel! Maar zo op de foto lijkt dit wel gehakt te zijn ja

1 like

Ik heb er geen ervaring mee, maar misschien kun je die lappen aan de binnenkant van je broek strijken, zodat ze alleen het gat opvullen. Dan heb je niet zo’n hele anderskleurige lap denim op je broek zitten.

Dat is ook wel een goed idee ja, dan is het alleen maar fijn als het een grote lap is zodat de randjes niet zo snel zullen schuren. Sowieso een poging waard aangezien het alternatief broek weggooien is.

1 like

Ik kom niet op een naam, het is geen overgangsprofiel (dat zegt Google).

Het gaat om de onderkant wat vaak bij een deurpost zit. Waardoor bijvoorbeeld tegels in een wc en laminaat in een gang goed overloopt.

Hoop zo dat jullie het weten, moet zo bij een bouwmarkt het gaan kopenšŸ˜‚