Heb dit geluid even afgespeeld terwijl ik hier (ik woon aan zee) ook vogelgeluiden hoor maar het klinkt nét niet helemaal als een meeuw. Het geluid bij jou is iets hoger. Het heeft wel dat ‘kefferige’ stramien (alsof het een jankende hond is), en als je iets bruins hebt zien vliegen zou het inderdaad kunnen dat het een babymeeuw is (die maken ook zo VRESELIJK VEEL HERRIE), maar volgens mij is het nog geen broedseizoen
Ik voel me een beetje dom maar met Google kom ik er niet uit. Ik heb zo’n glazen ovenschaal met plastic/kunststof deksel. Kan dat deksel ook in de oven? Of is dat alleen voor in de koelkast etc?
Nee enkel de schaal.
Hebben mensen die extreem lijnen meer kans op Korsakoff? Ik associeer die ziekte namelijk vooral met alcoholisme
Het kan het gevolg zijn van anorexia of hongersnood of harddrugsgebruik of aids…
Korsakoff ontstaat door een gebrek aan vitamine B1, dus door een gebrek aan eten.
Het is geen direct gevolg van alcohol of drugs, maar het komt vaker voor onder alcohol verslaafden omdat zij vooral drinken en weinig eten.
Het kan dus ook ontstaan door een andere onderliggende oorzaak waardoor iemand niet/weinig eet. Als iemand echt langdurig hardcore een eenzijdig crash dieet volgt, zou die persoon dus ook Korsakoff kunnen ontwikkelen.
@Marijn nou dat dus! Je kan wel goed weer opklaren als je weer vitaminesuppletie gaat toepassen (voornamelijk als het nog Wernicke is)
Bedankt!
Is iemand heel goed in skeletten herkennen? Ik vond een soort kaak met de tanden er nog in in het bos en heb een foto gemaakt want interessant. Ik gok van een hert, maar weet het niet zeker.
Wow dat wist ik echt niet!
Is er een whatsapp en instagram storing? Volgens google niet, maar laadt niet bij mij.
Denk het wel, bij mij werkt het ook niet meer.
Insta doet het bij mij ook niet
Wil je de foto delen? Ik heb een paar kaken, kan ze daarmee vergelijken evt.
Ja, lijkt op een hert! Hier kun je trouwens ook handige afbeeldingen vinden om botten determineren: http://www.natuurinformatie.nl/nnm.dossiers/natuurdatabase.nl/i003690.html
Als je leer hebt? Wat schoenen? Tas? Bank?
Kent iemand een chille hardloopapp voor Android?