Mijn microsoft to do (voorheen Wunderlist) is mega traag. Lees online dat iedereen hier last van heeft.
Heeft iemand een goede tip voor een andere online / digitale to do lijst?
Wil hem kunnen delen met anderen en verschillende lijstjes kunnen hebben, die automatisch overgenomen worden vanuit to do, want ik heb daar 1000+ dingen in staan en gebruik het ook zakelijk.
Geen idee of hij lijstjes kan overnemen, maar verder vind ik todoist wel handig.
Een vriendinnetje van me ligt in het ziekenhuis na een operatie en ik wil iets voor haar meenemen (naast tijdschriftje etc voor vermaak) qua eten maar eigenlijk niet iets ongezonds omdat ik weet dat ze het al zo kut vindt dat ze nu lang niet kan sporten dus dan niet ook nog bergen brownies/paaseieren/ oid wil eten. En waarschijnlijk krijgt ze dat sowieso al heel veel Maar ik wil eigenlijk ook niet zo’n suffe fruitmand. Misschien ben ik te kritisch maar heeft iemand een origineel semi gezondachtig leuk idee?
Misschien van die aardbeien met een laagje pure chocolade? Ook niet echt gezond maar je hoeft er ook geen 20 mee te nemen.
Oeh lastig, misschien iets van nootjes of gezonde repen, zelfgemaakte granola?
En geen eten maar wellicht leuk om verschillende soorten thee te geven?
Weet iemand webshops/winkels/merken die dit soort laarzen verkoopt aan een redelijke prijs? Ik noem het Bratz-laarzen Hoeft niet zo hoog te zijn, het gaat me eerder om het model/de ~aesthetic~ Deze zijn me te duur helaas.
Ohhh deze zijn geweldig. Volgens mij hebben mijn Bratz poppen zo veel invloed gehad op mijn huidige kledingstijl. Zou het liefst een wandelende Bratzpop zijn
Oja, ik weet dat deze van Naked Wolfe zijn maar ze zijn me te duur dus ik zocht alternatieven!
Ahh oeps dan heb ik niks gezegd
een fijne handrem vond ik als ze nog langer in het ziekenhuis moet liggen erg leuk, en misschien tips met podcasts om te luisteren?
Misschien Asos? Daar zijn heel veel merken. Ik heb daar sowieso wel eens zulke laarzen zien staan maar ik weet niet of ze er nog zijn!
Niet exact wat ik wil maar lief dat je gezocht hebt! Ik ga Zalando zelf ook nog maar eens doorploegen
Ja die hak he! Ik meen dit laatst/ooit ergens gezien te hebben maar weet niet meer waar
Misschien thee en een soduko boekje? Tijdschrift heb je ook weer zo uit.
Misschien nog iets zoals een nagelriemolie of zo of andere dingen die je op jezelf kan toepassen vanuit bed
Ik was een keer met een ambu mee en daar hadden ze happy hardcore aan de chauffeur vroeg of het af gezet moest worden, maar dat hoefde niet van mij!
Ik zou even op dollskill kijken! Is wel een kutbedrijf dus als je iets hebt gevonden even kijken waar je ze nog meer kan kopen haha
Ahh geweldig. Vroeg het mij af
Zouden ze zelf een station mogen kiezen? En als er heftige spoed is?