Ik heb een humidifier gekocht bij de action en ik zoek nog een lekkere en goede geurolie. Iemand tips?
Ik heb zelf een aantal van Volatile die ik erg lekker vind: 1001 nacht, liefdesdroom, ravensara en nog zilverspar of den. Weet het niet meer zeker haha. En geuren zoals lavendel, eucalyptus of mint vind ik ook altijd wel lekker.
Oh top thanks ik ga die eens opzoeken
Heeft iemand de tubble air purifier max? Of een andere luchtreiniger waar je heel erg tevreden over bent ?
Ik heb er eentje van Philips uit de 800-serie. Bij Praxis gekocht voor ongeveer ā¬129. Soms is hij ook bij andere winkels zoals de Aldi in de aanbieding. Ik ben er tevreden mee! Ik heb echter geen vergelijkingsmateriaal omdat het mijn eerste luchtreiniger is.
Thnx voor je reactie! Heb jij last van allergieƫn waarbij je nu merkt dat je minder reageert?
Dat weet ik niet, ik was trouwens niet de patiƫnt hoor, ik reed mee voorin. Misschien dat de patiƫnt ook kan kiezen, dat durf ik dan weer niet te zeggen. Sorry!
No problemā¦
Weet iemand of je de systeem geluidjes van de AirPods kan aanpassen? Ik gebruik ze oa om mee in slaap te vallen maar na 4u zijn ze leeg en schrik ik van dat ābatterij leegā geluidje
en @Lala het is allemaal goed gekomen ga er flink op vooruit met minder uren en meer vrijheid in mijn werk.
Wat goed!
Weet iemand een goed alternatief voor Evernote? Ik kan die app niet meer aaaanzien maar bewaar wel heel graag alle websites, linkjes en fotoās ergens in een appā¦
Wat vinden jullie het beste (huis)merk voor elastiekjes? Ik zoek zoals op de foto maar wel dat ze beetje lang meegaan en niet na een paar keer in en uit al knappen.
Volgens mij heb ik nu iets van Kruidvat eigen merk maar die zijn echt kut en inmiddels zijn ze bijna allemaal kapot dus ik moet nieuwe.
Ik kocht ze standaard bij Primark. Zijn dan 100 stuks en dan maakte het mij niet uit als er eentje kapot ging.
Ohja goeie daar heb ik ze ook wel eens gekocht maar ja dat is nu geen optie haha.
Zeeman
Heyy ik heb Google keep maar alleen als boodschappenlijstje! Ik ga es kijken wat die nog meer kan. Ik vind het idee van Evernote zo fijn, snap gewoon niet hoe ze zelfs na die hele redesign van afgelopen jaar zo slecht kunnen zijn.
Weet iemand kledingmerken voor lange vrouwen? En dan ook waar je maat L/XL hebt. Ik ken wel Topshop, ASOS en weet dat ze bij zalando ook wel wat hebben. Maar ik ben eigenlijk op zoek naar meer, omdat bovenstaande merken niet heel vaak iets hebben naar mān smaak of het zijn kleine maten.
Ik koop mijn broeken altijd bij Only, langste lengtemaat, die zitten altijd wel goed. Ik ben 1.85m trouwens
Hoe lang kun je houdbare melk geopend bewaren in de koelkast?
Ik vraag dit voor een vriendin die sinds mensenheugenis zoān pak in de koelkast heeft staan.