Durf te vragen #4

Oh goede tip, dankjewel!

1 like

ING!

1 like

Staat er in de ambulance radio aan?

Ik woon ook in een huis met werkenden en bij ons lukt het meestal wel via Kamernet. Er komen vaak best veel reacties binnen, ook van jongere studenten, maar dan kiezen we zelf de meest passende personen eruit.

1 like

Betaal je dan niet voor 10 spaarrekeningen? Ik heb net gekeken maar snap het niet :grimacing:

Oo super :grin: ik ben een rekening aant openen :joy:

1 like

Hahaha :joy:

Ik heb een nog ongeopend bakje pesto van de AH in de koelkast waarvan de houdbaarheidsdatum 8 maart was, zou ik dat nog kunnen eten?

Normaal iets van 1,5 tot weken goed geloof ik. Ruikt het oke en ligt er genoeg olie op?

Edit: oh moet lezen. Ongeopend, ja vast wel toch? Maar ik zou ruiken en op basis daarvan beslissen

1 like

Ja het ruikt gewoon normaal volgens mij. Bedankt voor je reactie!

Statistiek vraag, als iemand dit snapt.
Waarom is het antwoord D en niet C?

En niet A? Snap ik ook niet

Haha echt genant dit, ik heb wiskunde aan de universiteit gestudeerd maar snap hier niks meer van. Mja ondertussen ook weeral 5+ jaar terug en altijd al een grafhekel aan statistiek gehad. Sorry geen antwoord op je vraag

2 likes

Ik wil via een Etsyshop een download van een print kopen, maar ik wil nu liever niet naar een copyshop. Heeft iemand goede ervaring met een online drukker voor zoiets?

Drukwerkdeal levert prima!

1 like

Voor de hele range aan waardes van x moet het verschil tussen de voorspelde waarde van y en de daadwerkelijke waarde van y, gelijk verdeeld zijn. Dat verschil tussen de waarde van y en de voorspelde waarde van y is wat nu geplot is. Nu zie je dat dit model heel goed y voorspelt bij de lagere waardes van x, maar vrij slecht bij hogere waardes. Dit model is dus vrij matig.

Voor de normaliteit van de residualen moet je een histogram plotten ipv dit laten zien, dat is hier niet te beoordelen.

Bij vraag A zou je een scatterplot van x en y maken, zodat je het verband kan zien.

2 likes

Ik begrijp dat het D is, bedankt! Dus het is niet dat die anderen niet aanwezig kunnen zijn, het is meer dat die er niet uit te halen zijn. Op zich y-y^ geeft wel aan dat het over de residuen gaat, maar bij normaliteit daarvan moet je dus een histogram hebben om dat te beoordelen?

Ja, nu is het heel lastig te beoordelen of het normaal verdeeld is!

1 like

Ik moest een pakket van Annadiva via UPS retourneren. Maar je kunt dus niet zien wat die mensen intikken, als bezorglocatie zie ik ook alleen een stad, verder niks. Nu besloot ik vandaag nog een deel retour te sturen. En toen moest ik betalen (vond ik bij de eerste retour raar want toen moest het niet? terwijl op de site staat van wel) en nu staat er een hele andere stad als bezorgadres!!

Iemand dit ooit gehad en is dat goed afgelopen via klantenservice UPS? Want ik weet nu 99% zeker dat het knulletje van dat eerste pakketpunt dus een foute ontvanger heeft geselecteerd en ik dalijk voor een verloren BH mag gaan dokken :slight_smile:

Print en bind. Levert snel, zie er goed uit en het is best goedkoop

1 like

Wat is een goed youtubekanaal of ander medium voor een stijve onsportieve hark die graag met yoga wilt beginnen? Voor een totale beginner dus.