Durf te vragen #4

Weet iemand toevallig wie dit is?

Ja ik kan wel helpen

Zeker

1 like

Haha wat is de context achter deze vraag?? Ik heb m door Google gehaald maar levert niks op.

2 likes

Not me die nu weer in de skaters-obsessie vervalt :cowboy_hat_face: waarom is dat type toch zo woest aantrekkelijk

Samenvatting

https://www.youtube.com/watch?v=1gfJ8obZ1o0

20 minuten geleden wist ik nog niet van het bestaan van natas kaupas af en nu ben ik VERLIEFD OP HEM
google image zoeken mag je zelf doen, ik kan niet kiezen

1 like

Ik doe mee aan een winactie voor schoenen en dan krijg je iedere dag een plaatje van een bekend iemand en alle eerste letters van hun naam vormen dan een woord en met dat woord kan je dus de schoenen winnen.

@Willem heel erg bedankt!

5 likes

Weet iemand een app (liefst gratis maar mag betaald) waar je een zelfgemaakt kader aan een foto kan toevoegen? Er zijn genoeg apps waar je kaders kan toevoegen maar daar kun je geen eigen foto als kader doen.

Printenbind is fijn maar zij hebben tegenwoordig niet meer alle afmetingen bij posters. Beetje irri want was m’n vaste adres.
Heb ook bij Hema besteld, was ook goed en snel maar destijds wel ophalen in de winkel.
Heb nu voor het eerst bij pixum besteld! Was goedkoper dan andere partijen. Ben benieuwd naar de kwali als ze binnen zijn!

1 like

Engels profi gezocht :slight_smile: een Engels bedrijf heeft iets verkloot en nu wil ik graag netjes vragen of en hoe ze ons tegemoet kunnen komen (aka korting). Kan ik dan vragen: Is there anything you can do to accommodate us? Of hoe zou je dit het beste kunnen vragen?

GIVE MY MONEY BACK BITCH

10 likes

Ik zou eerder ‘compensate’ zeggen. Accomodate dekt voor mij niet helemaal de lading.

Het zou eventueel ook mogen zijn dat ze een andere oplossing aanbieden, zou accommodate dan wel kunnen?

Edit: sorry ja ik ga toch voor het voorstel van @Spaarlamp :sunglasses:

1 like

Het kan denk ik allebei, maar ligt een beetje aan de insteek. Accommodate is een tegemoetkoming/compromis terwijl compensate een compensatie is.

In principe dus allebei goed hoor, uiteindelijk betekent het allebei ongeveer hetzelfde.

1 like

Mijn microsoft to do (voorheen Wunderlist) is mega traag. Lees online dat iedereen hier last van heeft.
Heeft iemand een goede tip voor een andere online / digitale to do lijst?
Wil hem kunnen delen met anderen en verschillende lijstjes kunnen hebben, die automatisch overgenomen worden vanuit to do, want ik heb daar 1000+ dingen in staan en gebruik het ook zakelijk. :grimacing:

Geen idee of hij lijstjes kan overnemen, maar verder vind ik todoist wel handig.

1 like

Een vriendinnetje van me ligt in het ziekenhuis na een operatie en ik wil iets voor haar meenemen (naast tijdschriftje etc voor vermaak) qua eten maar eigenlijk niet iets ongezonds omdat ik weet dat ze het al zo kut vindt dat ze nu lang niet kan sporten dus dan niet ook nog bergen brownies/paaseieren/ oid wil eten. En waarschijnlijk krijgt ze dat sowieso al heel veel Maar ik wil eigenlijk ook niet zo’n suffe fruitmand. :woozy_face: Misschien ben ik te kritisch maar heeft iemand een origineel semi gezondachtig leuk idee?

Misschien van die aardbeien met een laagje pure chocolade? Ook niet echt gezond maar je hoeft er ook geen 20 mee te nemen.

1 like

Oeh lastig, misschien iets van nootjes of gezonde repen, zelfgemaakte granola?

En geen eten maar wellicht leuk om verschillende soorten thee te geven?

2 likes

Weet iemand webshops/winkels/merken die dit soort laarzen verkoopt aan een redelijke prijs? Ik noem het Bratz-laarzen :sweat_smile: Hoeft niet zo hoog te zijn, het gaat me eerder om het model/de ~aesthetic~ Deze zijn me te duur helaas.

1 like

Ohhh deze zijn geweldig. Volgens mij hebben mijn Bratz poppen zo veel invloed gehad op mijn huidige kledingstijl. Zou het liefst een wandelende Bratzpop zijn

2 likes