Oja, ik weet dat deze van Naked Wolfe zijn maar ze zijn me te duur dus ik zocht alternatieven!
Ahh oeps dan heb ik niks gezegd
een fijne handrem vond ik als ze nog langer in het ziekenhuis moet liggen erg leuk, en misschien tips met podcasts om te luisteren?
Misschien Asos? Daar zijn heel veel merken. Ik heb daar sowieso wel eens zulke laarzen zien staan maar ik weet niet of ze er nog zijn!
Niet exact wat ik wil maar lief dat je gezocht hebt! Ik ga Zalando zelf ook nog maar eens doorploegen
Ja die hak he! Ik meen dit laatst/ooit ergens gezien te hebben maar weet niet meer waar
Misschien thee en een soduko boekje? Tijdschrift heb je ook weer zo uit.
Misschien nog iets zoals een nagelriemolie of zo of andere dingen die je op jezelf kan toepassen vanuit bed
Ik was een keer met een ambu mee en daar hadden ze happy hardcore aan de chauffeur vroeg of het af gezet moest worden, maar dat hoefde niet van mij!
Ik zou even op dollskill kijken! Is wel een kutbedrijf dus als je iets hebt gevonden even kijken waar je ze nog meer kan kopen haha
Ahh geweldig. Vroeg het mij af
Zouden ze zelf een station mogen kiezen? En als er heftige spoed is?
Ik heb een humidifier gekocht bij de action en ik zoek nog een lekkere en goede geurolie. Iemand tips?
Ik heb zelf een aantal van Volatile die ik erg lekker vind: 1001 nacht, liefdesdroom, ravensara en nog zilverspar of den. Weet het niet meer zeker haha. En geuren zoals lavendel, eucalyptus of mint vind ik ook altijd wel lekker.
Oh top thanks ik ga die eens opzoeken
Heeft iemand de tubble air purifier max? Of een andere luchtreiniger waar je heel erg tevreden over bent ?
Ik heb er eentje van Philips uit de 800-serie. Bij Praxis gekocht voor ongeveer ā¬129. Soms is hij ook bij andere winkels zoals de Aldi in de aanbieding. Ik ben er tevreden mee! Ik heb echter geen vergelijkingsmateriaal omdat het mijn eerste luchtreiniger is.
Thnx voor je reactie! Heb jij last van allergieƫn waarbij je nu merkt dat je minder reageert?
Dat weet ik niet, ik was trouwens niet de patiƫnt hoor, ik reed mee voorin. Misschien dat de patiƫnt ook kan kiezen, dat durf ik dan weer niet te zeggen. Sorry!