Een getagde foto kan je via jouw profiel zien. Een tag in een bericht krijgen jouw volgers niet direct te zien. Denk ik?
Wat zijn goeie sites voor piercings? Ik bestel normaal bij alloverpiercings maar vroeg me af of er nog andere aanraders zijn.
Een getagde foto kan je via jouw profiel zien. Een tag in een bericht krijgen jouw volgers niet direct te zien. Denk ik?
Wat zijn goeie sites voor piercings? Ik bestel normaal bij alloverpiercings maar vroeg me af of er nog andere aanraders zijn.
Het is met dit soort zaken nooit heel zwart wit en of er echt sprake is van aansprakelijkheid kan in een rechtzaak soms jaren duren. Maar er is zodanig veel geld mee gemoeid dat je je claim als benadeelde hoe dan ook wel indient, als je het niet doet lijd je sowieso enorme schade. De fabrikanten of importeurs hebben daarnaast ook weer afspraken met leveranciers of winkels aan wie zij moeten leveren dus als zij moeten ook om die reden laten zien dat ze er alles aan doen om hun verplichtingen na te kunnen komen
Deze is voor de prijs ook hartstikke prima!
Bedankt voor je uitgebreide antwoord! Ik kan me dat nog vaag herinneren van die containers die aanspoelden en overal zooi op het strand. Wist niet dat de reder aansprakelijk gesteld werd voor de schade. Wat een bedrag ook, zo. Ik ben heel benieuwd wat hier dan uit gaat komen.
En @Visual dat is ook een goede. Denk idd niet dat je aansprakelijk bent als je door de wind een fout maakt met de auto. Maar ik neem aan dat het wel meegenomen wordt in je straf dan? Want het is wel van invloed op de situatie denk ik? Lastig dit. Weet in elk geval wel dat rechten niets voor mij is, haha.
@Zonnestraaltje niet zo zwart-wit is volgens mij wel een mooie samenvatting ja. Wat je zegt over claims indienen is ook waar. Niet geschoten is altijd mis. Ik ben benieuwd wat er uit gaat komen.
De grote vraag is nu nog, krijgen we idd te maken met een wereldwijd tekort aan wc papier?!
Ik heb vandaag airpods besteld en ben echt super benieuwd en heb er kei veel zin in. Alleen mijn vriend zegt dat het kijkend naar kwaliteit niet per se de beste optie is. Maar ik vroeg me af wat jullie ervaringen ermee zijn. Ze zijn bijvoorbeeld niet noise cancelling ofzo en dat maakt me niet per se uit, maar ik ben voornamelijk benieuwd naar hoe het zit en of het praktisch is. Ze zijn gewoon best duur en ben dan wel benieuwd of jullie vinden dat het het waard is.
Ik heb trouwens de meest standaard airpods
Heeft iemand hier wel eens die nordic amsterdam fƶhnborstel gebruikt? Of een tip voor een andere fƶhnborstel?
Beste aankoop van 2020 geweest. Makkelijk dat ik mijn iPhone en kan opladen en muziek kan luisteren nooit meer zoān irritant kabeltje, je kunt gewoon weglopen terwijl je telefoon nog op tafel ligt. En ik gebruik ze ook als ik ga slapen. Kan namelijk gewoon draaien en bewegen zonder dat ik opgehangen word door het kabeltje.
En verder vind ik de geluidskwaliteit echt meer dan prima. Maar dat vind ik van normale Apple oortjes ook.
Waarom zetten sommige mensen een spatie voor hun uitroepteken/vraagteken ? (a la dit dus)
Hebben ze dat gewoon van elkaar overgenomen of is er een reden waarom mensen dit doen. Ik kan me hier dus onnodig aan ergeren.
Geen antwoord op je vraag, maar ik ken iemand die dit doet.?
Dus eerst een punt en dan een vraagteken. Ook zo irritant.
Dit hoort zo in het Frans, maar geen idee waarom niet-Franse mensen dit zouden doen
Komt dat niet gewoon door hun telefoon? Dat je typt en een woord suggestie kiest en dat er automatisch een spatie achter dat woord geplaatst wordt?
oh gelukkig, ik heb nu precies dezelfde status als @Bergson dus ik schrok even Kan nu niet wachten tot het binnen is <3
Of een punt/uitroepteken achter een emoji
Zo lelijkš„²!
Bij mij is de reden dat ik dat doe idd die van @Camem.Bert. En dat ik dan te lui ben om die spatie weg te halen haha.
Haha dat moet!! Anders is mn zin niet af !!!
huh echt?
Dat wist ik helemaal niet, dat heb ik ook nooit geleerd bij Frans volgens mij?
Hebben andere mensen wel geleerd op school dat er in het Frans een spatie voor een vraagteken komt?
0 stemmers
In het piercing topic staan er goede tips opgelijst in de openingspost!
Wel pas op het hbo voor het eerst geleerd na 5 jaar Frans op de middelbare
Ben er zoooo blij mee! Heb zelf wel de draadloos oplaadbare want we hebben overal van die draadloze opladers staan en mijn telefoon kan daar ook op. Maar echt top. Ook met opladen, gaat super snel.
Het is ook alleen met getypt Frans zo, als je schrijft dan hoef je er geen rekening mee te houden volgens mij. Daarom komt het op de middelbare school misschien weinig aan bod?