Durf te vragen #4

Van die drinkpakjes met rietje zijn ook ideaal voor in de voorraadkast, voor als je een los scheutje melk nodig hebt hoef je dan ook geen heel pak open te maken !

Houdbare melk kan geopend wel langer mee hoor! Hier gaat een pak wel eens twee weken mee en dan is het nog prima.

1 like

Heeft een van jullie toevallig dé tip voor een scheerapparaat/trimmer? Hij moet wel douche bestendig zijn. Die mijn vriend nu heeft is bagger, dus wil een nieuwe aanschaffen.

Ja, huisstofmijt en hooikoorts en ik heb zelf al verschil gemerkt! Ik word nu minder vaak met dikke rode ogen wakker en als het toch gebeurt dan is het minder heftig dan voorheen dus ik vind het zeker het geld waard. Via ING kun je er nu trouwens ook eentje met korting krijgen. Vet jammer aangezien ik er afgelopen maand twee gekocht heb voor in totaal €60 duurder…

2 likes

Heb je een verspakket gebruikt?

En ka je kan gewoon meer water toevoegen, worden de kruiden wel iets minder sterk

Mijn vriend heeft een Philips oneblade, die gebruikt hij ook onder de douche, maar volgens mij kun je er niet helemaal superglad mee scheren.

1 like

Mijn man heeft ook de one blade. Is erg tevreden ermee. Hij heeft een baard en wil dat zelf strak en netjes. Lukte hem met andere trimmers niet zoals met de one blade. De stugge haartjes gaan iig goed mee.

2 likes

Ah top, ga ik eens naar kijken. Helemaal glad hoeft ook niet, maar mijn vriends scheerapparaat is al even kapot en het kan echt niet meer :joy::joy::grimacing:
Maar het boeit hem te weinig (zeker nu, veel thuis) om er wat aan te doen.

Moet je vaak van die nieuwe mesjes kopen trouwens? Of valt dat wel mee?
Ligt natuurlijk ook aan de frequentie van gebruik, dat snap ik.

Hij scheert er om de twee weken z’n baard ermee. In ruim een jaar heeft hij pas een keer het mesje hoeven vervangen. Gaat dus best lang mee vind ik zelf. En de mesje geven het aan door van kleur te veranderen.

1 like

Oh goed om te weten! Dat valt inderdaad erg mee vind ik.

Nee, gewoon zelf samengesteld

Oh god, van Frans heb ik geen Franse kaas gegeten, maar betekend dit dat ik naar mijn pakketje kan fluiten (Vinted > Homerr)?

oui :frowning:

1 like

Wat gaar! Heb dit vandaag soort van ook meegemaakt. Via Vinted, dhl laten afleveren bij dhl afleveringpoint. Krijg ik mailtje, het is er. Ik er heen zegt die vent: heb niks. Ik weer in die app. Zegt ie: kan niet leveren bij dhl point, neem contact op met de verzender. Huhhhh???

1 like

Ik heb dit ook gehad en mn pakketje kwam gewoon aan. Als het goed is kan je dit ook ergens in de Vinted faq vinden. Het is ook raar want eigenlijk staat er ook dat het is teruggestuurd, maar bij mij was dat dus niet zo en dat staat ook in die faq.

1 like

Oh ik hoop het heel hard haha. Ik wil deze top al zo lang en nu had ik 'm eindelijk in mijn maat gevonden. :joy: Oke thanks haha. Ik heb weer hoop!

@CTFxC
Ik heb laatst een pakketje van DHL verzonden en die werd weer teruggestuurd. Heel vervelend! :unamused:

1 like

Ik heb dit ook best vaak via Homerr, maar krijg altijd mijn pakketje binnen! Check dus nooit meer die track&tracecode maar wacht gewoon af tot de melding van Vinted komt. Nog nooit fout gegaan!

1 like

Heb je de docu gekeken? Zij zijn jaren lang opgevoed op die manier met het idee dat normaal was. Plus even aangifte doen tegen je vader terwijl daar nog allemaal broertjes en zusjes wonen is ook niet iets wat je eventjes doet.

6 likes

Denk dat we nu ook nog niet genoeg weten om zo te oordelen. En na het voorstukje van vorige week denk ik niet dat we uberhaupt zo mogen oordelen.
Daarbij denk ik dat ze niet wisten waar ze waren. Want het gezin is daar in 2010 komen wonen. Mijn aanname is dat na het vertrek van die 2e zoon is geweest. Plus wat gaat de politie doen als je zegt ja hoi ik heb nog 6 broertjes/zusjes maar op papier bestaan ze niet en weet ook niet waar ze zijn.

2 likes