Durf te vragen #5

Hmmm inderdaad. Misschien dat je de plaat op een of andere manier zelf kan resetten, maar zou zeker even navragen of dit klopt want zo kun je niet veel.

1 like

Ik zou ook denken dat het aan de inductieplaat ligt als je dit zo beschrijft! Inderdaad even contact opnemen met het merk hoor.

1 like

Dit hoort niet en zoals ik lees heb je aan alle mogelijke oorzaken zelf al gedacht. Denk echt dat het aan de kookplaat ligt, hoop dat het snel opgelost kan worden want het lijkt me erg vervelend…

1 like

Oké! Dan kan ik je helaas niet verder helpen want hier houdt mijn kennis ook op :joy::grimacing:

1 like

Ze hebben ze trouwens ook in het zwart. Die heb ik net nog besteld :joy:
Nu stop ik met m’n pennenspam.

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Het Utrechttopic

Iemand ooit de Nacht van de vluchteling gelopen? Hoe was dat? En deed je dat alleen of met iemand? Hoe gaat die geldinzameling precies?

1 like

@Sjern geloof ik!

1 like

Ik heb hem ooit gelopen. Vond het wel heftig, vooral dat je een nacht overslaat. Liep met een groep, dus het wandelen ging prima, je hebt best wat afleiding.

Geldinzameling ging direct via de organisatie. Je deelt met je netwerk een persoonlijke doneerlink van NvdV.

1 like

Mijn oma belde mij om 6:17 en gaf aan dat ik haar tot 2 keer toe heb gebelt om 5:00 en om 6:10, maar dat ze met opnemen geen geluid hoorde. Ze zag duidelijk mijn naam op haar scherm staan en mijn telefoonnummer. Ik lag gewoon te slapen en was het niet. Het kan ook niet per ongeluk gegaan zijn rn de oproepen staan ook niet bij de gemiste en uitgaande oproepen. Vind dit echt een beetje eng, iemand die dit wel eens heeft meegemaakt?

Staan die oproepen van jou aan haar wel in het belgeheugen van haar telefoon?

Geen idee, ze is zelf niet zo goed verder met telefoons dus nakijken lukt haar niet momemteel. Ik ga woensdag bij haar langs en zal het dan even checken! Het is overigens haar huisnummer waar ze op is gebelt en dat nummer staat niet in mijn telefoon omdat ik haar nummer altijd zelf intoets. Wel is het zo dat dat wel het nummer is wat ik gister voor het laatst heb gebeld rond 20:00. Hebben toen een uurtje aan de tel gezeten dus vind het echt zo gek. Straks is mijn telefoon gehacked ofzo :sob:

Denk eigenlijk eerder dat jouw naam nog in t display stond en daarboven bv een nieuw nr verscheen die belde en dat ze dat aan elkaar linkte. Ofzoiets. Maar was er niet bij dus ik weet t eigenlijk ook niet, maar er zijn nog legio mogelijkheden over die niet eng zijn :wink:

5 likes

Dat zou ook mogelijk zijn, meestal ga ik direct van het ergste uit :joy:Ik ben benieuwd of ik nog meer telefoontjes zal ontvangen vandaag en anders zal ze inderdaad verkeerd hebben gekeken.

Ik ben trouwens goed te grazen genomen door een mug vannacht. 6 dikke bulten in mijn nek, mijn rechterarm, links en op mijb benen. Feest.

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Zzp/freelance/eigen bedrijf-topic

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Tech-topic (ict, computers, telefoons etc.)

14 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Reizen / Vakantie

Ik twijfel of dit hier of in het huizen/woningmarkt topic moet, maar is er misschien een forummer die bij een woningbouwvereniging werkt of gewerkt heeft die ik een pb mag sturen met een vraag?

Superlief, thanks! Ik krijg alleen een melding ‘sorry, Boba accepteert momenteel geen berichten’ Nog nooit gehad dit, kan dit aan jouw instellingen liggen?

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Nederlandse/Belgische steden tips