Litertje water wegtikken en wat paracetamol!
Ik heb daarnet een mail gestuurd naar een bedrijf op Curaçao of ze mogelijk een baan hebben voor na mijn afstuderen
Mijn vriendin gaf me een tip die ik zelf nog moet uitproberen: voor je gaat slapen een bouillon drinken gemaakt van een beker heet water en 1 blokje maggi. Hartstikke zout maar volgend jaar werkt het!
Volgend jaar pas? Hehehe
Gedaan! Voel me al ietsjes beter, waarom komen die zonnestralen ook nu pas ipv juli ofzo.
Had gisteravond geen diepvriespizza moeten eten. Heb nu een gigantische volle buik
Ja heel raar beetje schaamte ook ofzo. Nou daar ben ik ook bang voor bij mijn tandarts. Is een grote praktijk , met extreme mondpijn kon ik een keer pas 2 weken later terecht.
Gebeld kan gelukkig vandaag nog terecht
Vandaag wordt ik gebeld door mijn hr manager nav mijn ziek melding. Ik hoop echt dat ik niet meteen weer aan de bak moet. Misschien 1 dag ofzo. En wat het gaat doen voor mijn studie…
De HR manager heeft weinig te zeggen over weer aan het werk gaan na ziektemelding, daar gaat de bedrijfsarts over, ben je daar al in mee contact?
Dat hoort een arbo arts toch te beoordelen? Ik zou niet te snel ergens ja tegen zeggen als je manager belt, maar zelf even contact opnemen met de arbodienst.
Jeetje wat heftig!
Toch lees je het wel helaas dat je op deze manier opgelicht kan worden. Ik zou ook niet zo snel weten wat ik moet doen op dat moment.
Sterkte!!
Veel succes! Ik vond op mijn eerste schooldag het juiste lokaal niet en liep eerst mee met de intro van een andere studie (oeps), maar ik was niet de enige die verdwaald was en het meisje dat ik toen aansprak om samen het lokaal te vinden is nu nog altijd mijn beste studievriendin.
Ik vind dat je prima gehandeld hebt, je wilde daar weg met je zoon en dat is gelukt, zeker als het allemaal snel gaat en er niet in dezelfde taal gesproken wordt. Als het een oplichtingstruc is dan stond je sowieso al met 1-0 achter.
Was je zoontje onder de indruk?
Sterkte.
Wat heftig zeg! Ik snap je gevoel. Probeer te denken dat het ‘‘maar’’ geld is. Jullie zijn in orde en daar gaat het om. Sterkte
Dankje. Hij had het niet echt door gelukkig. Toen ik thuis moest huilen vroeg hij steeds wat er was en ging mij drinken geven (hij is 3)
Ik denk ook dat je goed gehandeld hebt hoor. Veiligheid is het allerbelangrijkste en je weet nooit wat iemands intenties zijn, helemaal als je dezelfde taal niet spreekt. Die €350 is erg zuur maar het is maar geld… gelukkig heeft je zoontje er weinig van gemerkt, snap wel dat je heel erg geschrokken bent. Hoop dat je nog een beetje kunt genieten van je vakantie vandaag
Nee nog geen contact mee gehad, want hij is op vakantie vertelde mijn manager. Dus heb wel al een app gekregen van mijn manager, maar heb geantwoord dat ik me nog niet beter voel tov vorige week.
@propje wat enorm naar zeg, je hebt echt goed gehandeld! Zeker met je kind erbij en in het buitenland
Ja dat is dan jammer voor je manager maar de bedrijfsarts is de baas als het om ziekmeldingen gaat.
Oke, dankje voor je advies!!