Durf te vragen #5

Nee dan is het gewoon een retour zoals elke andere retour

1 like

Dan wordt het idd terug gestuurd, maar volgens mij wordt het dan gezien als geweigerd aan de deur en wordt de hele bestelling geannuleerd. Is iig bij Ziggo zo dus bij VF ook gok ik. Grote kans dat je dan je hele bestelling opnieuw moet plaatsen.

Die naam haha. Maar wel veel info zeg. Ga vanavond eens even lezen

Het is 2 halen 1 betalen op Gazella matrassen bij swiss sense! Ben ik persoonlijk super tevreden over. Dus als je 2 losse zoekt zou ik daarheen gaan. Proefliggen en kijken wat past! Ik zou ten zeerste afraden een matras online te kopen, zonder proberen. Of je moet zo’n Emma oid willen die je nog X dagen mag retourneren.

2 likes

Oh dat is wel een goeie deal. Thanks! Ga eens kijken. Swiss Sense zit hier wel in de buurt

1 like

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Algemeen supermarkten topic

Ik haal zelf altijd zulke dingen het leukste bij boetiekjes en concept stores!

Dit vind ik bijvoorbeeld een leuk merk dat oa in Amsterdam wordt verkocht, maar je vind in elke middelgrote stad wel zulk soort winkels. Extra leuk ook omdat je dan van een kleine ondernemer koopt i.p.v. een grote keten!

https://www.by-megs.com/product-category/hairclips-by-megs/

@Pandabeer ik weet niet of je inmiddels al een fles hebt gekocht, maar ik vind die van Hydroflask het allerfijnste. Ik heb ook een Chilly’s maar die gebruik ik niet meer sinds ik een Hydroflask heb. Chilly’s houden opzich goed warm maar maken wel een irritant piepend geluid elke keer als je ze open draait en daar ging ik me heel erg aan storen na een tijdje :’)

1 like

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Tech-topic (ict, computers, telefoons etc.)

Mademesmile!! Humansbeingbros

1 like

r/unexpectedhogwarts ?

Verder vermakelijk:
r/amItheasshole
r/birdstakingthetrain
r/choosingbeggars
r/cringepics
r/fakedisordercringe
r/formuladank (als je into formule 1 bent)
r/insanepeoplefacebook
r/popping
r/tokiefeesboek
r/trashy
r/vaxxhappened
r/weddingshaming

2 likes

7 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Tech-topic (ict, computers, telefoons etc.)

Voor de fotoplakkers onder ons: waar kopen jullie je mooiste / fijnste / beste fotoalbums?

Heeft Oil & Vinegar lekkere dingen? En zo ja, wat zijn aanraders?

Weet niet hoe het nu zit met corona regels, maar je kon altijd heel veel proeven/ruiken.

1 like

Nocellara olijfolie!!

En deze vind ik top

En dit is heel lekker voor salades

1 like

Misschien een beetje een domme vraag, maar ik heb een auto gehuurd tot en met vandaag, en nu en morgen is het kantoor dicht, ik mag de sleutel in een bepaald kastje achterlaten. Zou dat betekenen dat ik in principe die auto morgen nog kan gebruiken? Of zou er geregistreerd worden wanneer ik die sleutel in de bak gooi ?

In onze huurauto zat een GPStracker, dus dan kunnen ze (denk ik?) wel achterhalen hoe laat jij de auto terug hebt gebracht.

Ik ben mijn (verlopen) paspoort kwijt, wat nu als ik een nieuwe wil? Ik zie op de rijksoverheid geen specifieke info als ie verlopen is

Je kunt hem aanmelden als verloren/gestolen. Vroeger moest dat bij de politie (ik weet niet hoe het nu zit).
Dan kun je daarna een nieuwe aanvragen met een formulier van de politie.

2 likes

Je moet je oude kunnen overleggen als je een nieuwe aanvraagt, maakt niet uit of die verlopen is. Geldt hetzelfde voor als voor een paspoort dat niet verlopen is (in mijn gemeente betekent dat aangifte doen van vermissing).

1 like