Ik heb dat een keer gehad en toen moest ik de t&t doorsturen omdat daar het gewicht opstaat (H&M). Misschien kan je dat doorgeven en dan zeggen dat ze het maar moeten wegen ofzo ?
Verkoopt het Kruidvat agenda’s?
Jep! Schoolagenda’s sowieso
@nightlife thanks.
Ja dat gewicht zou het dan moeten doen. Het gaat om een bikini broekje, dus ook niet echt dat je kan zeggen: joh er mist een jas of broek van een kilo
Ben benieuwd wat ze gaan reageren…is About You trouwens
Je kunt eventueel contact opnemen met het Juridisch Loket, zij weten wel wat je rechten zijn. Ook al is het maar een bikinibroekje, het is wel €40.
Ik heb het een paar keer gehad en deden ze echt nooit moeilijk over. Gewoon mailen van he ik zie dat ie nog in rekening staat maar heb m toch echt terug gestuurd!
Bij About you worden retourneringen trouwens los verwerkt ook al zat het bij elkaar in de doos. Dus als het los verpakt (wel in de doos) kan het ook prima zijn dat ie nog moet worden verwerkt. God knows why though
Ik heb hetzelfde.
Ja 2 minuten voor je sterft krijg je dat gevoel gok ik
Nouja voor wat?
Ben je gelukkig als je je altijd afvraagt of het gelukkiger kan of wat er nog meer is? In een eeuwige zoektocht? Je kan ook proberen te accepteren dat je veel hebt en dat dat voldoende is, misschien is dat echt geluk.
Ik vind dit heel erg herkenbaar! En dan ben ik tevreden met mijn leven, maar ook vaak inderdaad de vraag ‘is dit het dan?’
Ik denk dat het mens eigen is om altijd te streven naar meer of iets anders, ik weet niet of “volmaakt” geluk bestaat omdat het leven niet perfect is. Ik denk dat volmaakt geluk een moment is, een gevoel wat je tijdelijk hebt en hopelijk kun je je leven zo indelen dat je vaker neutrale en gelukkige dagen hebt dan ongelukkige.
En ik ben niet cynisch ofzo hoor, ik zie het leven zonnig in! Ik denk dat het belangrijk is om zo nu en dan te beseffen hoe goed je het hebt (als dat zo is, ymmv) zelfs al voel je dat het beter kan, weet je.
Ik heb voor een Cruella - die van 101 Dalmatiërs - film avondje rood/wit/zwarte snacks en snoepjes nodig. Hebben jullie nog leuke ideeën?
Tikkels
Het dropschap raadplegen
Oreo’s. Kun je eventueel nog (half) dippen in witte chocolade met een paar drupjes rode kleurstof erbij.
@Calypso @Anna88 @anon91169173 @BiloxiParish
Thanks, vooral die oreo’s zijn leeeeuk! Die halen sowieso vaak al. Ik ga er mee aan de slag!
Zijn er meer mensen die opeens echt bakken aan spam krijgen?
Ik werd vanochtend wakker met 480 spammails en nu in de ochtend heb ik er al weer 200 nieuwe bijgekregen… Had al gekeken op een website waar je van die leks kunt bekijken maar m’n mailadres is niet recentelijk gelekt…