Durf te vragen #5

Nouja voor wat?

Ben je gelukkig als je je altijd afvraagt of het gelukkiger kan of wat er nog meer is? In een eeuwige zoektocht? Je kan ook proberen te accepteren dat je veel hebt en dat dat voldoende is, misschien is dat echt geluk.

11 likes

Ik vind dit heel erg herkenbaar! En dan ben ik tevreden met mijn leven, maar ook vaak inderdaad de vraag ‘is dit het dan?’

1 like

Ik denk dat het mens eigen is om altijd te streven naar meer of iets anders, ik weet niet of “volmaakt” geluk bestaat omdat het leven niet perfect is. Ik denk dat volmaakt geluk een moment is, een gevoel wat je tijdelijk hebt en hopelijk kun je je leven zo indelen dat je vaker neutrale en gelukkige dagen hebt dan ongelukkige.

En ik ben niet cynisch ofzo hoor, ik zie het leven zonnig in! Ik denk dat het belangrijk is om zo nu en dan te beseffen hoe goed je het hebt (als dat zo is, ymmv) zelfs al voel je dat het beter kan, weet je.

6 likes

Ik heb voor een Cruella - die van 101 Dalmatiërs - film avondje rood/wit/zwarte snacks en snoepjes nodig. Hebben jullie nog leuke ideeën?

Tikkels

3 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Leuke/handige apps voor je telefoon

Het dropschap raadplegen

1 like

Oreo’s. Kun je eventueel nog (half) dippen in witte chocolade met een paar drupjes rode kleurstof erbij.

1 like

@Calypso @Anna88 @anon91169173 @BiloxiParish

Thanks, vooral die oreo’s zijn leeeeuk! Die halen sowieso vaak al. Ik ga er mee aan de slag!

1 like

Zijn er meer mensen die opeens echt bakken aan spam krijgen?
Ik werd vanochtend wakker met 480 spammails en nu in de ochtend heb ik er al weer 200 nieuwe bijgekregen… Had al gekeken op een website waar je van die leks kunt bekijken maar m’n mailadres is niet recentelijk gelekt…

3 likes

ja ik ook! vorige week dinsdag 455 spam mails, echt doe even normaal gewoon. waar kan je checken of je mail gelekt is? ben wel benieuwd nu

1 like

Ja ik de laatste tijd ook enorm veel

1 like

Hahaha omg ja ik ook :joy::joy: echt absurd veel sinds gisteravond

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Achter de schermen op je werk

Ja ik ook al ruim een week. Ik kreeg hier de tip van iemand om ze systematisch naar je spam te verplaatsen, dan komen ze op een gegeven moment alleen nog daar in. Dat werkt wel echt bij mij

Ja ze komen bij mij wel automatisch terecht in de spam, dus de filter werkt gelukkig wel goed! Alleen ik ben bang als ik alles verwijder dat er dan toch perongeluk nog een legit mailtje tussen zit

3 likes

Is er hier iemand die werkt in de verzekeringssector? Ik heb een vraag over een zakelijke aov. Dm me please :innocent:

Jaa ik heb een aantal maanden geleden echt een periode gehad waarin ik intens gelukkig was. Alles liep op verschillende vlakken gewoon heel goed, alles klopte. Dat vond ik ook wel eng want ik dacht dit kan nooit voor langere tijd zo goed blijven gaan. En nu is het inderdaad weer wat minder op een hoop vlakken, wat allemaal dan weer met elkaar te maken heeft. En dan denk ik weer is dit het nu en twijfel ik gelijk weer over alles.

1 like

5 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Tips, ervaringen & aanraders #4

Hoi, deze actie is nu gaande!

3 likes