Nee hoor, ik heb dit ook gehad en ben toen heel stellig geweest dat ze tussen bepaalde tijden mensen mochten inplannen en daarbuiten niet (ik wilde zelf wel per se thuis zijn, had geen zin dat er dan vreemden in m’n huis zijn zonder dat ik zie wat ze doen). Was ook een beetje gebrom over maar uiteindelijk netjes aan gehouden gelukkig
Nee absoluut niet. Dit is volgens mij huisvredebreuk als zij binnenkomen zonder jouw toestemming.
Daarnaast weet ik niet wat voor huurcontract je hebt en hoe lang al, maar in veel gevallen zijn de kopers verplicht een huis te kopen met verhuurders erbij en anders moet je huisbaas vervangende gelijke woonruimte voor je vinden.
Maar je moet wel redelijkerwijs meewerken aan het opnieuw verhuren van de woning als je er zelf uitgaat.
Aangeven wanneer goed uit zou komen en dat je anders gewoon thuis (aan het werk) bent, lijkt me best wel redelijk! @Blauwbeertje
Meewerken is wat anders.
Zonder toestemming mag het niet. Meewerken is logischerwijs wel toestemming geven.
Geen idee maar ik heb altijd die black opaque panty’s van HEMA. Echt m’n favo’s, 40 + 60 den. Gaan zelden kapot
Goh, zou het wellicht het MODETOPIC kunnen zijn…
In het ondergoedtopic ging het er een paar maanden geleden over. Bedoel je die?
Iemand hier die verstand heeft van Facebook evenementen? Ik beheer de pagina van mijn werk en moet een evenement aanmaken, maar ik kan de omslagfoto niet bewerken omdat ik volgende melding krijg: Bewerken wordt momenteel niet ondersteund voor Trefwoorden en Evenementplanningen. Ik heb in het verleden wel vaker evenementen aangemaakt maar dat is al wel zo’n 2 jaar geleden.
Ik heb regelmatig in een lege zaal gezeten, dus dat annuleren ze niet zomaar. En je bent sowieso kans dat ze komende dagen ook nog wel mensen reserveren en het weer is ook niet al te best.
Zara zijn fuckers, niets gaat daar goed. Iemand anders hier had hetzelfde probleem onlangs. Misschien is het haar wel gelukt?
Toen ik er werkte maar 1x gehad dat een zaal leegbleef, toen is hij gestopt na de reclamefilmpjes. Maar ook voor en enkele bezoeker blijft het gewoon draaien.
Ik heb dit ook ooit gedaan met iets wat ik al langer in huis had. Heb het gewoon gedaan en niks over gehoord verder, gewoon terugbetaald. Maar misschien was het geluk.
Ik was een keer één dag te laat en ze hebben m’n pakketje gewoon retour naar mij gestuurd, dus je hebt geluk gehad haha.
Films worden van te voren ingepland. Kunnen handmatig afgezegd worden als er niemand in de zaal zit. Normaal heb je tot 10 min voor begintijd volgens mij nog mogelijk om kaartjes te kopen.
Ik heb dit een keer gedaan, ging goed.
Met melk wassen had ik laatst gedaan, dat hielp wel. En schoonwrijven aan de wasbak helpt misschien ook, als die roestvrij staal is.
Niet in je neus peuteren
Ik kan uit ervaring vertellen dat een tampon indoen ook niet zo verstandig is
Omg nee, ik heb deze fout ook een keer gemaakt. 🥲