Durf te vragen #5

Ik werk meestal in word als tekstverwerker, en wat ik dan soms doe, is voor elke stap een nieuwe tussentitel (maar dan kop 4 of kop 5) gebruiken. Maar er is vast iemand die hier veel meer over weet, succes!

Wat goed! Dank je wel!

1 like

Ja toevallig is dat mijn specialiteit! Met een iets dikkere roux zal het vast lukken. Keep me posted!!

Wat is de fijnste telefoonhouder voor in de auto? Liefste eentje die je op de raam plakt, want dashboard is niet glad… Verder wil ik niks op m’n telefoon plakken of hoesjes moeten wisselen en er moet een iPhone 12 in passen :grimacing:

Je gelooft het niet voor die prijs maar ik heb deze van de action en het is echt de allerbeste die ik ken

Hij zit al 2 jaar muurvast en schokt niet, valt er niet af, kiept niet. En volgens mij past elke maat telefoon er in want het werkt met een soort klem, geen houder.
edit: oh up to 6" staat erop. Geen idee hoe groot dat is maar ik heb er zowel hele grote als hele kleine telefoons in gehad.

2 likes

Oppppp naar de action!

1 like

Ik had deze ook en hij is top maar nu schiet mijn telefoon de hele tijd naar beneden, alsof ie niet goed vastzit. Weet jij wat ik verkeerd doe?

1 like

Volgens mij moet je dan draaien, totdat hij echt vast zit. Je kunt het gedeelte tussen de zuignap en de klem zo vastzetten en dan beweegt hij niet meer.
Er zit een soort ring die je aan kunt draaien.

Oke thanks, ga ik eens proberen! Ik heb nu zo’n laf ding aan dat ventilatorklepje maar is niks

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Modetopic #2

Ik heb twee vragen!

  1. Heeft iemand een chille playlist of beter, soundcloudset voor een feestje (zodat je niet steeds die duidelijke overgangen hebt in stijl/nummer op Spotify). Ik zoek zowel een fijne technoset als wat meer neutrale muziek.

  2. Wat is een makkelijk en lekker, bij voorkeur kleurrijk shotje om te maken?

Thaaanks internetgirls

1 like

Raketjes? Bacardi razz met fanta (en evt nog wat siroop voor de kleur. Of op een andere manier maken, zijn verschillende mogelijkheden geloof ik

2 likes

Mijn broek die al duizend keer gewassen is besluit opeens af te geven op mijn net nieuwe portemonnee. :triumph: Kan ik hier nog iets mee?

Mexicaner

2 likes

Wie weet hoe dit genoemd wordt??

image

1 like

Raamuitzetter?

2 likes

ah thanks, dat niet precies, maar door daarmee te googlen kom ik erachter dat dit specifieke ding een valijzer heet.

5 likes

@Vloeistof was dit het liedje?

Wat is dit? Niet niveautje veenmol maar uhgllll (geen vleugels, het kroop)

2 likes

Een Philips hue peer in je lamp draaien werkt toch wel het beste. Je hoeft het maar 1x in te stellen via de app maar dus wel smart…
Eerst moest ik er ook niks van hebben maar ben echt heel blij met overal hue