Bedankt voor jullie reactie en meedenken. Er zijn best war veranderingen die ik door kan voeren.
Tussendoor douchen is inderdaad een goede waar ik nog niet aan heb gedacht.
@Marquez een planning maken is inderdaad ook een goede. Dan kan ik mijn tijd beter indelen ipv enkel heel de avond als een zombie op de bank te zitten.
Heb gisteren een poging gedaan tot het aanschaffen van Headspace, maar ging niet helemaal goed. Wil misschien ook iets van een kleurboek gaan aanschaffen om tot rust te komen.
Ben net begonnen elkaar houd het mezelf ook maar voor dat het maar iets tijdelijks is.
@inezweski haha die beschrijvingen van jou. Ga inderdaad maar gewoon aan de paracetamols en als het met bovenstaande tips niet beter wordt naar de huisarts. Denk niet dat er echt iets mis is met me, maar dat het heel veel in een keer is na een rustige periode.
Hoef gelukkig naar 1x per week naar de uni. Met werk ben ik al aan het regelen dat ik halve dagen op locatie ben zodat ik niet 2x per dag in de file hoef te staan.
@Dombo Ik drink eigenlijk al weinig cafeïne, met momenten 1 cappuccino per dag en soms weken niet. Maar drink wel thee, maar probeer s avonds inderdaad enkel nog cafeïne vrije te drinken. Bedankt.