Durf te vragen #5

Heeft iemand DE tip voor een heerlijk hotel kwaliteit dekbedovertrek (welke ik niet hoef te strijken)? Ik kom steeds uit bij cottonsuite maar die heeft net niet de kleur die ik zoek

2 likes

https://www.fonq.nl/product/cinderella-weekend-dekbedovertrek-240-x-200_220-cm/235235/

2 likes

Ja mijn vriend zei dat de monteur foto’s gemaakt had :crossed_fingers:t2:

1 like

Essenza Minte vind ik heerlijk. En reken voor elk dekbed van deze kwaliteit (dan heb ik het over 300-500 tc katoen) op een vanaf prijs van 150 euro voor een tweepersoonsbed.

2 likes

Oe, en voor dat geld! Lekker zacht?

1 like

Wat is nou een echt goede koffer? Eentje die meerdere keren meegaat.

Samsonite

Ik mag hopen dat elke koffer meerdere keren meegaat, maar ik ben ook heel blij met mijn samsonite koffer. Heb zelf de paradiver.

7 likes

Ik heb er een van American Tourister, de soundbox spinner, en daar ben ik erg tevreden mee. Doet het prima, stevig, gaat al jaren mee. Kek kleurtje ook nog.

1 like

@Maurice Suit Suit, American Tourister en Samsonite.

1 like

Suit Suit zou ik mee uitkijken en alleen kopen afhankelijk van wat je wil. Ik heb er eentje voor handbagage en die gaat al best wat jaren en trips mee, heel fijn koffertje. Maar alleen omdat ik er zelf voorzichtig mee omga en hem in zo’n overhead locker doe. 1 keertje moest hij ineens mee in het ruim en hij heeft daar meteen 2 forse deuken opgelopen. Heb hem gelukkig een beetje kunnen uitdeuken maar je ziet het wel goed.
En tenzij het inmiddels is verbeterd hebben de grotere koffers zwakke plekken bij de wielen. Die kunnen soms afbreken als er net te ruw mee wordt gesmeten

Edit: ohja mijn handbagage koffertje heeft ook expres een geruwde buitenkant. Ruimkoffer ook + extra handvat aan de zijkant maar die is nog van V&D (rip) dus daar heb je niks aan

1 like

Ik heb deze: Ceruzo handbagage koffer - 30 liter - Donkerrood | bol.com 4 jaar geleden gekocht! Heel goedkoop maar heeft al heel wat doorstaan. Vliegtuig, festivals en vakanties. Echt tevreden over!

Lekker laat maar nog even voor de zekerheid: Heel soms doen we een zaalwissel als er een film is waar al een paar dagen nauwelijks iemand voor komt (vaak arthousy films of voorstellingen die maar 2 of 3 keer draaien, denk aan concert-shows of bepaalde niche films). Deze ruilen we dan om voor een film die het soms wél beter doet (James Bond bijv.). Dit gebeurt meestal een halve tot een hele dag van tevoren. Dit gebeurt echter zelden.

Verder kun je bij ons tot 10 min na de aanvangst-tijd (tijd die op je ticket staat) nog even snel een kaartje kopen bij de kassa (het mag weer vanaf 25 september). Uiterlijk 15 min na aanvangsttijd moet je in de zaal zijn.

Ik heb stoffen koffers van American Tourister die al heel wat reisjes meegaan. Ik merk niet dat het kwetsbaarder is dan een harde koffer, alleen wat moeilijker schoonmaken. Ook een harde van Samsonite en die heb ik ook al tien jaar, ziet er nog als nieuw uit.
Maar ik heb er ook een van 15 euro van de Action en die gebruik/mishandel ik ook al ruim 10 jaar.

Ja goed dat je het zegt, ik had het model erbij moeten zetten. Ik heb deze (caretta) en die is een stuk sterker dan de gladde versie.

2 likes

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Samenwonen


Weet iemand welke stad dit is?

Köln!

5 likes

Hier ook twee Caretta’s (handbagagekoffers) en erg blij mee! In felle kleuren (oranje en groen), zodat ik ze er altijd tussenuit pik haha.

5 likes

Ik heb een tijdje geleden wat kleding besteld bij Shein, en wil een deel terugsturen. Ik had al een retourzending aangemaakt en dingen geselecteerd, maar ik wil nu 1 ding toch houden. Ik kan de retour niet meer aanpassen online. Kan ik dan gewoon de rest terugsturen en zorgen zij dan zelf dat ik alleen het geld terugkrijg van de kledingstukken die wel zijn aangekomen, of gaat dat voor problemen zorgen?