Oke thanks, ga ik eens proberen! Ik heb nu zo’n laf ding aan dat ventilatorklepje maar is niks
Ik heb twee vragen!
-
Heeft iemand een chille playlist of beter, soundcloudset voor een feestje (zodat je niet steeds die duidelijke overgangen hebt in stijl/nummer op Spotify). Ik zoek zowel een fijne technoset als wat meer neutrale muziek.
-
Wat is een makkelijk en lekker, bij voorkeur kleurrijk shotje om te maken?
Thaaanks internetgirls
Mijn broek die al duizend keer gewassen is besluit opeens af te geven op mijn net nieuwe portemonnee. Kan ik hier nog iets mee?
Mexicaner
Wie weet hoe dit genoemd wordt??
Raamuitzetter?
ah thanks, dat niet precies, maar door daarmee te googlen kom ik erachter dat dit specifieke ding een valijzer heet.
Een Philips hue peer in je lamp draaien werkt toch wel het beste. Je hoeft het maar 1x in te stellen via de app maar dus wel smart…
Eerst moest ik er ook niks van hebben maar ben echt heel blij met overal hue
Japie krekel
Hij mag wel Japie heten (en leeft nu aan de andere kant vd straat), maar hij heeft niet die krekel/sprinkhaan achterpoten
Edit: denk dat dit de stinkende kortschildkever was. Blijkbaar doet hij ook wel eens als een schorpioen z’n achterlijf omhoog iel
Sourz, limoncello
Het klinkt wel goed, dus heb er even op Gegoogled. Maar moet je telefoon dan op bluetooth oid blijven staan? Heb dat altijd uit. En moet je telefoon in de buurt blijven? En gaat het licht gedimt aan (net als een wakeuplight)? Zoveel vragen
Apenkop maar zwart is niet perse kleurrijk.
Wow ik had je reactie over het hoofd gezien maar deze is het inderdaad! Thanks!
Het gaat via WiFi als je het wil veranderen op je mobiel, maar je hebt ook gewoon een hue knopje aan de muur waarop je het licht harder en zachter kan zetten.
Wij hebben in de slaapkamer ingesteld dat ie van 6.30 tot 7.00 langzaam aangaat en hoeven er dan verder nooit iets aan te doen. Om 7.00 ben ik eigenlijk altijd al wakker zonder het gevoel te hebben dat ik wakker ben gemaakt
Zo ziet de app eruit, dus ik kan de lichten in andere kamers bedienen. Ik schreeuw altijd naar m’n vriend vanuit bed of hij het licht uit wil doen omdat ik te lui ben om op te staan en m’n mobiel vaak beneden laat haha
Het is ook makkelijk om te switchen tussen fel wit licht of warm geel licht etc.
En de knoppen op de muur werken ook gewoon nog! Maar als je het op de muur uitzet kun je het niet via de app aanzetten.
Edit: en dit zijn dan de lampen die we in de woonkamer hebben. Als je aan tafel zit te werken kun je bijv de tafel aanzetten en de rest gedimd. Of als je in de zithoek zit kun je daar wat lichter maken en de rest donker voor de gezelligheid. Het lijkt nu misschien ingewikkeld maar in de praktijk zijn we er nauwelijks mee bezig.
Ik gebruik dit zelf niet, maar je kunt op Spotify bij instellingen een crossfade instellen, zodat nummers meer in elkaar overvloeien!