Durf te vragen #5

Ik ga vanmiddag wadlopen, moet ik een lange sportlegging of een korte cycle shorts aandoen?

Ligt aan het weer! Toen ik het deed was het erg warm , maar misschien kan je beide meenemen en daar beslissen

1 like

Ga je een oversteek maken of een zwerftocht? Mijn vader ging elk jaar met alle mannen uit de familie naar een eiland lopen en zij hadden allemaal een korte broek aan met aan de bovenkant veel laagjes. Een lange broek kan gaan schuren als het nat is. Sommigen deden ook vaseline op hun benen tegen de kou, maar of dat echt werkt weet ik niet :stuck_out_tongue:

1 like

Ik zoek een nummer. Het is een beetje house achtig en er komt heel vaak achter elkaar: ‘lets talk about sex’. Snel achter elkaar.

Ken alleen deze haha

3 likes

Haha nee die is het niet en ook al gezocht op remixen daarvan maar ook niet.

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Cadeau inspiratie topic

Ik postte laatst over m’n pakketje en de retour die “kwijt was”. Maar die is volgens About You “ineens” boven water en kwijtgescholden. Nou. Fine by me haha :raised_hands:t3::sweat_smile:

9 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Filmtopic

Nee ook niet helaas :woman_shrugging:

Rain radio - talk about

1 like

Dit boeit waarschijnlijk niemand maar ik heb het recept voor vieslekkere nacho kaassaus nu aardig onder de knie

Samenvatting

Roux maken met 8 g boter en 8 g bloem
Melk toevoegen tot het aardig vloeibaar is
Geraspte cheddar
Plakjes plastic cheddar
Naar smaak cayennepeper, zwarte peper, zout
Jalapeño in stukjes
Beetje sap waar jalapeño’s in pot in zwemmen
Klaar

15 likes

Iemand deelde hier pas Bose sleepbuds! Als je daarop zoekt in het forum zie ik in ieder geval al dat @Brum daar heel blij mee was. Edit - oh ik zie nu wel op coolblue dat je daar geen muziek mee kan afspelen. De Samsung Galaxy buds zien er ook wel fijn uit!

Ik heb die nu op mijn lijstje gezet, ik ga nu gewoon slapen met mijn niet-draadloze oortjes in maar ik draai veel 's nachts en word steeds wakker met het snoertje om mijn nek. Dat is dus in ieder geval géén aanrader.

2 likes

Beter is de tatta quesedilla: tortilla, cheddar, jalapeno, tostiapparaat :sparkles:

1 like

Werkt het voor jou echt niet met bedraadde oortjes?
Ik doe dat al zolang ik me kan herinneren en ik heb mezelf nog nooit bijna gewurgd.
Als ik op mijn zij lig, doe ik alleen een oortje in mijn bovenste oor. Vak vaak op mijn rug in slaap met beide oortjes in, maar wordt daarna altijd wakker op mijn zij met alleen de bovenste in, haha.
Val zo heerlijk in slaap met meditaties en ontspannende geluiden of hoordspelen.

Ik heb de galaxy buds gehad en die vond ik echt groot. Zelfs met het kleinste dingetje kreeg ik ze niet passend in m’n oorschelp. Ze deden ook de hele tijd pijn (bij m’n broer en mn man trouwens niet, maar ik heb echt geen mini oortjes ofzo)

2 likes

Bij mij passen de Galaxy Buds op zich prima, maar ik sliep er soms ook mee en als ik me dan op mijn zij met het oortje draaide, deed dat wel zeer. En er was om de haverklap eentje stuk en dan kreeg ik via Samsung weer nieuwe.

3 likes

Ik moet een tekst schrijven die gedeeltelijk uit een stappenplan bestaat. Hoe zorg ik ervoor dat die stappen (dus de tekst: stap 1: ga naar buiten etc) overzichtelijk en duidelijk worden onderscheiden van de lopende tekst? Ik kan op internet alleen maar tips vinden om met een stappenplan een tekst te schrijven, maar dat is niet wat ik bedoel.

Ik weet niet zeker of ik je vraag goed begrijp, maar kan je het als opsomming weergeven, of als tussentitels?

1 like

Lief dat je meedenkt. Ik heb ook over bulletpoints zitten nadenken maar er zitten ook afbeeldingen in de tekst dus dan lijkt me zo chaotisch worden

1 like