Ik weet niet of dit hier mag, maar zo ja, welke vinden jullie het leukst?
Op P3? Daar maakt het echt niks uit. Enige is dat de garage naast de bus is en als je pech hebt op het parkeerterrein moet je een stukje lopen
Alles behalve de paarse.
Favoriet: goud (rechts onder) en blauw (rechts boven).
De onderste twee!
Wil je dat het een beetje matcht met kleding of je tas etc?
Is iemand van jullie ooit alleen naar een andere stad verhuist, zonder dat je daar mensen kent, en wat zijn jullie ervaringen? Ik woon mijn hele leven al in dezelfde stad en merk dat ik me hier helemaal niet meer zo thuis voel en er is ook wel het een en ander gebeurd.
Dus ik overweeg nu om misschien in de toekomst (denk aan volgend jaar of het jaar daarop in verband met studie).
Hmm dat klinkt wel lastig, moet zeggen dat ik hier ook niet meer een heel groot netwerk heb en het me ook niet echt lukt om dat uit te breiden.
Misschien is dit ook wel helemaal niet de oplossing maar merk zelf dat ik omdat er dus zoveel gebeurd is toch wel overweeg om in de toekomst te verhuizen.
3 keer naar een andere stad verhuisd waarvan 1x buitenland voor studie en 1x in Nederland voor studie. Ik vond het zelf makkelijker om vrienden te maken tijdens studie maar heb ook van de verhuizing die niet voor studie was weinig spijt gehad. Ben daar uiteindelijk zelfs blijven hangen (met partner die voor mij hierheen is verhuisd en ook niemand kende).
Wat denk ik wel goed is om ook te realiseren, is (heel cliche) dat je altijd jezelf en je verleden meeneemt. Het kan heel fijn zijn in een andere stad opnieuw te beginnen met meer afstand van bepaalde dingen in je oude woonplaats, maar het maakt het niet weg.
Alle zijn leuk behalve de paarse
Ik heb hierboven gevraagd of mensen tips hebben om vrienden te maken in een nieuwe stad want ik wil hetzelfde doen!
Klopt hoor, voelt nu ook een beetje alsof ik op Ginny & Georgia manier weg wil haha.
Het zal ook zeker niet makkelijk zijn maar denk dat het wel een bepaalde rust kan bieden om vanuit daar te helen.
Als ik via Shein iets wil kopen moet ik dan ook extra PostNL/belastingkosten betalen?
Het komt met dhl en ik heb nog nooit extra moeten betalen
Oke, thanks!
Ik heb een tijdje een mogen lenen van de psychiater waar ik onder behandeling ben. Hij zei dat prijs niks uitmaakt, als de lamp maar 10,000 lux qua sterkte heeft. De lamp die ik mocht lenen was €80 en hij zei dat er ook wel goedkopere lampen zijn die hetzelfde zijn. Had wel het idee het het hielp overigens!
Goede ervaring hier! Heb er een van Philips, 10.000 lux geloof ik. Hij doet het nu al 4 jaar echt top en vind het heel fijn dat ik de intensiteit kan aanpassen (langzaam afbouwen over de dag heen zodat ik kan slapen). Sleept me echt door de winter heen. Staat bij mij naast m’n PC waar ik veel achter zit, daar gebruik ik hem het effectiefst heb ik gemerkt
Nog nooit iets hoeven te betalen maar ik wacht wel al sinds 30 september op m’n pakket
Zit je er de hele dag achter ja? Ik heb al deze tijd gedacht dat het max 30 minuten per dag mocht Voor mijn gevoel werkt het nog ook, maar dat zal dan wel placebo zijn haha.
Ik kan ook echt niet tegen felle lampen, instant overprikkeld. Zou eigenlijk ook zo’n lamp moeten proberen maar ik kan een normale lamp al amper aan, hou echt van schemer en donker
Nee niet de hele dag door hoor! Maar vaak wel langer dan 2 uur, puur omdat ik hem vergeet uit te zetten