Wat je even kwijt wil #55

Vergeet de rode lippenstift niet. Die hoort toch permanent in onze tas te zitten voor een spontane day-to-night make-over.

6 likes

Donderdag ga ik maanden later mijn 2de prik eens halen. Vraag me echt af of dit nog veel nut heeft zo 5 maanden later bijna maar oke. (Had al 2x eerder afspraak maar toen kreeg ik corona en laatst was ik verkouden)

een cocktailjurkje waar je ook nog comf de hele dag in kan werken zonder dat die rits in je rug prikt, en dat je dan in de lift naar beneden je cardigan uitdoet en je haar los en dan

12 likes

Ja en dan ballerina’s voor overdag die je in zo’n schoenenzakje kan doen

4 likes

ik had het opgezocht en het zou max 12 weken later nog effectief zijn

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #5

Pff heb morgen een tentamen maar ben al een paar dagen zo niet vooruit te branden, ik weet niet wat er aan de hand is met mijn motivatie en energieniveau want ik ken mezelf niet per se zo? Ik ben ook niet helemaal fit (flink verkouden geweest en nu nog een beetje) dus hoop dat het gewoon komt doordat mijn lichaam aan het aansterken is

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #5

Mja, maar ze geven nu ook een boosterprik dus kwaad zal het niet kunnen denk ik. @Fenayi Voordeel is dat coroon krijgen je nu wss ook goed beschermd heeft.

2 likes

Ah lief dat je het vraagt, ja alles ging goed en veel sneller dan verwacht. Bijna klaar met uitpakken :slight_smile: Zo gezellig om nu samen te wonen en de spullen van mijn vriend en mij zo door elkaar heen te zien staan. We willen nog een paar dingen veranderen en in het voorjaar de tuin aanpakken, veel zin in!

1 like

Moet al de hele middag lachen om een bestelling die ik naar Tröllhatan in Zweden moet versturen :rofl:

16 likes

Omg mn pa kwam ineens thuis met een cadeautje ‘voor de goede zorgen van de afgelopen week’ :pleading_face: zo lief, ben helemaal warm van binnen

47 likes

Wat lief. Nu ben ik heel benieuwd wat het cadeautje was

Het is in mijn rug geschoten tijdens het hoesten en nu kan ik niet goed (door)hoesten omdat het zo’n pijn doet.

1 like

Ik eet al 3 dagen lang pistoletjes met knakworst en honing mosterdsaus die al een half jaar over datum is :+1:

13 likes

Ik ben mn secret santa aan t stalken. Maar bedenk me dat als mijne dat ook doet ze allemaal zeikposts te zien krijgt. :joy: Ik ben verder ook heel leuk hoor en creatief.

13 likes

Morgen weer een dag naar kantoor. Enerzijds geen zin want 3 uur auto maar anderzijds ga ik na 18 maanden voor het eerst een collega in het echt zien die ik alleen nog via teams ken 🥲🥲

2 likes

Huh heb jij je loodje al?

3 likes

En van dat blotting papier om je gezicht te matteren!!

3 likes

Nee? Ja…

Denk dat ze er nog mee bezig zijn. Ze kunnen niet iedereen tegelijk doen natuurlijk.