Durf te vragen #5

Inez, is er iets waar jij GEEN expert in bent. Luizen, vaatwassers, energierekeningen, the list goes on

33 likes

Ik ga volgende week naar Aladdin in t AFAS theater en zag dat je een pauze arrangement kan kopen. Betekend dit dat je anders niets kan kopen, zoiets hoorde ik laatst van iemand ?

Volgens mij zetten ze dan in een lounge hapjes en drankjes voor je klaar, zodat je niet in de rij hoeft te wachten om iets te bestellen. Dat heb ik een keer meegemaakt, maar dat was niet in AFAS.

1 like

Je kan gewoon drinken kopen in de pauze! Het arrangement houdt in dat er wat hapjes voor je klaar staan en je sowieso een zitplekje hebt, maar die hapjes zagen er best verlept uit.
Also Alladin was heeeel leuk, ik ben anderhalve maand terug geweest!

1 like

Nee

1 like

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Restaurant tip topic

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Restaurant tip topic

Nee volgens de site niet Toegangsbeleid | veel gestelde vragen

3 likes

Flawed!

1 like

Top! Dit is precies wat ik zoek :slight_smile:

Heb jij ervaring met hun sieraden? Verkleuren ze als je ze draagt tijdens het douchen?

2 likes

Ja ik heb een aantal kettinkjes en oorbellen! Ik doe ze wel af bij het douchen (de kettinkjes) en zijn allemaal nog mooi. Ze hebben ook vaak kortingscodes

2 likes

Weet iemand een merk zoals dit? Ik vind het in elkaar zetten van deze objecten echt leuk. Assembli is alleen wel erg simpel, iets met meer uitdaging zoek ik alleen dan niet zo saai van vormgeving als Ugears.

1 like

0900-8844 bellen, dan kun je vast ook anoniem een melding doen.

2 likes

Hoezo moet dat anoniem? De politie gaat niet langs bij de overlastgevers en gaat dan zeggen mw krelis van nr 3 heeft gebeld.

3 likes

Kan niet anoniem.
Ik vraag wel altijd of ze niet willen zeggen dat ik de melding heb gemaakt @Krelis

1 like

Ik heb deze gemaakt van Vera van Wolferen

Iets meer gepriegel dan Assembli, maar niet heel ingewikkeld

Kan iemand met een Nederlands Disney+ abonnement mij vertellen of Bluey (cartoon met honden) erop staat?

Ja staat erop! Twee seizoenen

2 likes

Dankjewel voor de tip! Helemaal wat ik bedoel inderdaad, ik ga kijken of er iets voor me tussenzit.

2 likes

Hoe gaat het met de persoon die pas betrapt was door opa die diegene toch thuis op kwam halen om naar oma te gaan? :joy: nog ontwikkelingen?