Restaurant tip topic

Zoek eens op Bib Gourmand restaurants. Is een Michelin erkenning maar dan meer ‘het kleine zusje van’ de ster. Betaalbaarder maar wel op en top kwaliteit.

1 like

Je komt er niet er ongeluk, maar De Gouden Molen in Rossum is dus heel lekker! Heb er tien jaar naast gewoond en nu we verhuisd zijn er eens gaan eten, lekker logisch. Echt duur, maar wel heerlijk.

Sinne! 1 ster, fusion keuken, super vriendelijke bediening, niet te groot, open keuken, heerlijke wijn en fantastisch eten. Wij hadden 7 gangen (+ 3 of 4 amuses) voor ongeveer €200. Echt een geweldige avond gehad en hebben het 1.5 jaar later nog steeds over hoe leuk en lekker het was.

3 likes

Kan ik beamen! Leuke sfeer ook!

1 like

The Red Sun in Blaricum, echt top. Beste sushi die ik ooit gehad heb in Nederland en de presentatie en het personeel was ook :ok_hand:t2::ok_hand:t2:

Enkele gangen van het 7 gangen sushimenu dat we hebben genomen:

15 likes

Heeft iemand nog aanraders om te gaan eten rondom Eerbeek?
Wij gaan een paar dagen weg en willen een keer lekker uit eten.
We beschikken over een auto dus Apeldoorn mag ook

Ik heb ooit gegeten bij restaurant Hoogheid in Hoog Soeren. Was toen echt een succes, verrassend menu en mooie plek. Geen idee hoe het nu is trouwens

1 like

Ohhh dit is mega toevallig, maar wij zijn ooit bij De Peerdestal in Ellecom beland na een dag wandelen op De Veluwe en dat was zo leuk en lekker dat we er twee jaar later nog eens zijn terug geweest! Zie dat dat vlakbij is!

Absoluut niet modern, maar gewoon gezellig met veel hout en een open haard… :fire:

1 like

In Eerbeek is restaurant de Korenmolen best leuk, zij hebben een champignonpotje wat lekker en vettig is.
De stuyv in is nieuw in Eerbeek en ik hoor wisselende verhalen, als je vlees eet is het best lekker volgens mij.
In Apeldoorn ben ik naar indian Palace geweest, daar heeft iedereen echt lekker gegeten! Gewoon prima Indiaas restaurant.

2 likes

Heel anders en vooralsnog alleen november nog open:
Pop up restaurant Dessertclub.
7 gangen nagerechten!
Maar echt in combinaties dus zeker niet zoet-zoet-zoet alleen!

1 like

Deze zou ik overslaan @Flopsyunicorn

5 likes

Ook even €220 moeten aftikken.
Vind de vergelijk van de ravioli met anglaise van karnemelk wel grappig. De auteur vergeleek het met supermarkt chocomousse die bij het boeren weer zuur omhoog kwam :rofl:

2 likes

@anon18225511 @Flopsyunicorn
:open_mouth: ik kan me hier echt niet in vinden. Ik heb er in September gegeten. Misschien is het nieuwe menu dan zo slecht?
Want het restaurant kreeg veel lovende kritiek en zit steeds vol…
Ik ga eind november weer.
Maar goed, in Apeldoorn is Sizzlers ook super!

1 like

Heeft iemand nog restauranttips voor het centrum van Deventer?

1 like

Ik ben een keer bij jackies geweest(volgens mij heette het toen anders) en dat was echt een aanrader! Vooral de service was echt super!

Iemand tips voor een leuk restaurant op een bijzondere locatie? Max 1.5 u van Almere af rijden. Ik keek naar de Euromast en naar de Watertoren in Utrecht maar beide hebben geen plek meer voor a.s. dinsdag, maar zoiets is ongeveer wat ik zoek. Er moeten ook opties zonder vlees zijn.

Vuurtoreneiland! Je stapt op in Amsterdam en per boot word je naar het eiland gebracht. Dit alleen is al een avontuur. Het eten en de sfeer zijn echt fantastisch. It ain’t cheap, maar wel bijzonder.

2 likes

Heb ik inderdaad over gelezen en lijkt me top maar je moet daar dus echt maanden van tevoren reserveren!

1 like

Normaal gesproken wel, maar in deze tijd valt het juist mee. Een vriendin kon een week van te voren nog reserveren.
Anyway, voor de rest heb ik helaas geen tips. Succes met de zoektocht!

1 like

Voor volgende week dinsdag kun je nog boeken, wel 16:00 opstappen
Ik heb voor januari geboekt, hoop heel erg dat dat kan qua maatregelen. Fakking zin in, wordt vgm heel bijzonder

1 like