Durf te vragen #5

Ik gebruik gewoon bloem, geen bakpoeder, het hoeft toch ook niet te rijzen

3 likes

Ik vind het veel luchtiger met! Dan krijg je van die belletjes tijdens het bakken (of altijd misschien?). Ik maakte ze ooit op werk met gewone bloem en toen vond ik ze niet lekker en een beetje rubberig. Kan overigens ook aan de bloem daar liggen dat ie er misschien al duizend jaar lag haha

2 likes

Ik gebruik altijd normale bloem en geen bakpoeder, pannenkoeken hoeven in mijn ogen niet te rijzen dus ik vraag me af waarom dan zelfrijzend of bakpoeder. Maar ik hou van dunne pannenkoeken, misschien is worden dikkere pannenkoeken anders te zwaar of zo

Edit zie nu je reactie hierboven

2 likes

Ik maak ze zelf ook zo dun mogelijk, maar alsnog!

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Het ‘help ik zoek’-topic

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Reizen / Vakantie #2

Helaas niet, echt de eigenaar, die bij pagina rollen dus bovenaan staat met een ID code etc!

Weet iemand waar de diademen/haarbanden van zijn die op het egf ( of misschien was het hier) populair waren?

Atellier de femme?

Ik zou een dutje doen van 17 tot 19 en daarna een bak koffie denk ik

1 like

Ik dacht laatst ergens op t forum gelezen te hebben dat iemand hier zei dat iemand anders gebeld werd door haar nummer. Ik krijg net een appje van een random nummer of ik wil stoppen met bellen maar mn laatste uitgaande oproep is letterlijk van augustus😂 Weet iemand of dit voor mij persoonlijk nog kwaad kan?

Nee, dat kan geen kwaad. Ze gebruiken waarschijnlijk een computerprogramma dat telefoonnummers genereert, dus dat is niet op jou persoonlijk gericht of zo.

Ik werd gisteren gebeld door bijna mijn eigen nummer (2 getallen omgewisseld) met een robotstem "“Hello this is the supreme court of the Netherlands, your BSN is involved in activities such as drug trafficking and laundering which is a huge crime, press 1 to speak to the supreme court” :joy:

8 likes

Ja dit krijg ik best vaak. Elk nummer geblokkeerd en lijkt nu rustiger te zijn.

Deze had ik ook een paar weken geleden meermalen achter elkaar… echt wat is de bedoeling om te bereiken?

2 likes

Wie heeft de tip voor losse goede fietslampjes, die niet verdrinken na een drupje regen? Mijn fiets staat buiten dus het moet eraf te halen zijn. Ook liever niet van die lampjes die een eigen ophangmechanisme hebben, want ik vind het handig als mijn vriend ze ook kan gebruiken op zijn fiets.

Ik heb nu dit goedkope prul (2 merken) maar de roden gaan steeds na een zacht tikje uit dus daar ben ik wel klaar mee.

602005

2 likes

Mijn schoonvader is ook overleden en gecremeerd en mijn schoonmoeder heeft ook iets laten maken waar ook as in verwerkt is, een soort kunstig beeldje met een soort mini-urn erbij, volgens mij deden die makers van dat beeldje de as er in, moest zij dat er mee naar toe nemen. De grote urn van het crematorium staat volgens mij gewoon in een tasje van het crematorium in de kast, zij wilde niet zo’n grote urn vol in beeld, liever iets subtiels. Voel je niet verplicht alle as “in beeld” te zetten!

3 likes

Ik zou het crematorium even bellen! Ik heb ook 2x iets laten vullen met een beetje as en dat heeft het crematorium toen gedaan, terwijl de rest van de as door hun uitgestrooid werd.

De grootte van de urn heeft denk ik te maken met diegene die overleden is (kindje of volwassenen) en of alle as er in moet passen of maar een gedeelte, omdat de as bijv verdeeld worden over meerdere dierbaren.

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: MastercheFF

Is er iemand die verstand heeft van consumentenrecht en die ik mag dmen?

1 like

Die van de action zijn ook goed!

1 like