Oh ja weet je misschien waar? Zoek het filmpje ipv account
Sowieso bij iemand die Roelmaalderink heet, het komt blijkbaar uit een tvprogramma!
Plakshot heet het programma.
Kijk ze vooral allemaal terug! Ik vind het erg leuk.
Is hier iemand die verstand heeft van arbeidsrecht?
edit: Sorrrry lula
Ik heb een thermoshirt van Craft die ik gebruik in de winter tijdens hardlopen/buiten sporten tijdens lockdowns. Van Uniqlo heb ik nu extra warm heattech shirts voor thuis en onder truien. Ik vind ze niet te vergelijken, die van Craft is warmer. En droogt ook snel! Die van Uniqlo zou ik niet snel dragen als ik buiten iets actiefs zou doen zoals sporten of schaatsen met temperatuur rond het vriespunt
Even een juridisch achtig vraag, in september heb ik mijn studio opgezegd, ik heb meer dan 800 borg moeten betalen.
Het is nu december en ik heb het nog steeds niet terug omdat ze op een ‘factuur’ moeten wachten voor iets wat ik niet terug kon herstellen in oude staat.
Echter ben ik al sinds 4 oktober uit en nog geen cent terug gezien en de nieuwe bewoner zit er al.
Elke keer mailen ze maar niet terug, in het contract staat ook niks over de termijn waarin ze het terug moeten betalen, maar nu ben ik er wel een beetje klaar mee. Wat is het beste om te doen?
Heeft iemand van jullie eens die cursus van Celine Charlotte gevolgd over nieuwe doelen voor jezelf maken ? Lijkt me heel goed voor mij maar ik vind het ook ontzettend duur .
ik ga graag in bad (heb zo’n zitbad) en laatst had ik voor het eerst een bruisbal geprobeerd en daar heb ik een leuke schimmelinfectie aan overgehouden. dus ik vraag me af of er vulvavriendelijke badspullen bestaan en of iemand daar ervaring mee heeft?
Niet die, maar wel eentje over prijzen bepalen. Die vond ik heel fijn. Ik vind de prijs van jouw cursus niet belachelijk, maar wel goed om te weten is dat ze vooral focust op ondernemers. Dus dat is wel het gros van de andere deelnemers denk ik.
Wat staat hierover in je huurcontract? Bij mij stond expliciet wanneer ze de borg terug moesten betalen (binnen 2 maanden). Dat soort bepalingen zijn de beste houvast!
Helaas staat er geen woord over in .
Misschien heb je hier wat aan
Je kunt het beste een schriftelijk verzoek tot betaling versturen waarbij je een termijn geeft waarbinnen je het geld wilt ontvangen. Als ze zich hier niet aan houden, een aanmaning versturen met eventuele kosten voor als de vordering via een incassobureau of deurwaarder moet worden geïnd.
Helaas is er geen wettelijke termijn voor het terugbetalen, dus als het niet in je contract opgenomen staat kan het echt gehannes zijn om je borg terug te krijgen.
Je kunt ook altijd even bellen met het Juridisch Loket. Zij hebben ook voorbeeldbrieven om te helpen.
Oh wat stom zeg! Er is helaas geen wettelijke termijn dus wat @radio ook zegt, schriftelijk versturen met uiterste datum en evt aanmaning en juridisch loket. En alles dat ze evt per telefoon zeggen, zorgen dat het ook schriftelijk vastgelegd wordt. Dus liefst alleen contact per mail, anders aan hun vragen of ze het per mail bevestigen wat ze telefonisch zeggen en als ze dat niet willen zelf mailtjes met ‘zoals zojuist telefonisch besproken…’
Craft blijft ook jaaaaren goed. M’n vriend en ik hebben al 7 jaar een thermoshirt van Craft en die zijn nog steeds prima, na veel gedragen te hebben. In die van m’n vriend zitten wat kleine gaatjes maar alsnog vind ik het echt goede kwaliteit!
Weet je zelf de begin- en eindstand van afgelopen jaar? Dan zou ik dat sowieso controleren!