Durf te vragen #5

Nee, die kende ik nog niet! Ik dacht echt dat de baby wollen handschoenen heel hard nodig zou hebben omdat ie begin januari geboren wordt… :see_no_evil:

Maar ik ga sowieso nog een cadeau zoeken dat meteen/snel van pas komt. En iets voor haarzelf. Even bedenken of ik de handschoenen er dan bij doe.

1 like

Wel echt super attent om merino wollen wantjes te kopen, zo fijn materiaal voor babietjes! Wat iemand anders al zei: deze kunnen iig over de mouw van de jas heen, en in de ochtend kan het echt nog maanden koud zijn, dus denk wel echt een goed cadeau!

4 likes

Ik heb iets op Etsy besteld en met iDeal betaald. Ik bestelde het via de app, werd toen doorgelinkt naar m’n bankieren app en vervolgens naar Etsy maar dan in Safari. Nu is de betaling wel gedaan, maar heb ik geen ordernummer of bevestiging of iets dergelijks.
Bij m’n rekening staat ‘reservering’ bij het afgeschreven bedrag en rentedatum 6 december.
Iemand hier ervaring mee? Het geld is wel echt weg van m’n rekening. Heb al contact met de verkoper maar die vraagt om een ordernummer wat ik niet heb.

Ik heb dit ook vaker gehad. Omdat ik dan opeens uitgelogd was, kwam de order niet door. Mijn ervaring is dat het geld vanzelf wordt teruggestort. Je zou voor de zekerheid nog contact op kunnen nemen met de klantenservice van Etsy.

1 like

Women inc heeft er ook een, wel in het Nederlands.

3 likes

5 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Tech-topic (ict, computers, telefoons etc.)

Dit heb ik ook weleens met bol, bij mij is de bestelling dan niet gelukt.
Het geld staat dan automatisch bijna meteen weer op m’n rekening.

1 like

Peritoneum/cavum Douglasi?

Het familiediner? Spoorloos? Verborgen verleden (hoewel dat meer over voorouders en de geschiedenis gaat) Hello goodbye?

3 likes

Familiediner vind ik serieus spannend :joy::joy:

3 likes

De reis van je genen, is een nieuw programma

1 like

Wie heeft er toegang tot de databank Euromonitor? Misschien via werk of uni? Ik heb toegang tot een rapport nodig. Diegene zou echt mijn reddende engel zijn!

Hoezo? En hij heet Siemon

Ateljé?

3 likes

En: is hellofresh ook weer makkelijk op te zeggen? Wil het graag ff proberen maar niet gelijk eraan vastzitten enzo

Ja, dat gaat heel makkelijk!

1 like

Ja! Ik bestel af en toe een 1 persoonsbox en is altijd voor twee personen.

1 like

Ja ik heb het een weekje geprobeerd en bij de zalm zaten er twee mootjes en bijv 2 broodjes bij de soep. Maar ik vind dat zelf erg weinig (soep met 1 broodje als diner of 100 gr zalm) dus het ligt er ook maar net aan hoe een grote eter je bent.

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Werk (algemeen topic)

Ik wil van de week mijn ogen lagen meten, nog nooit gedaan maar zie voor mijn gevoel minder goed. Aan/afraders qua opticiens? Praktisch elke zit hier in de stad dus keuze genoeg

1 like

Weet iemand of de drogisten onder essentiële winkels vallen, of zijn zij ook om 17u dicht?