Durf te vragen #5

Ik ben heel tevreden met de Sony WF-1000XM3.

1 like

@Duif @Doperwt @Lort Ja zoiets dacht ik al, thanks! Beste geval is als er geen beperkingen zijn. Van Rutte mogen we gewoon met vakantie. :wink: Het is binnen Europa en binnen een Schengenland dus hopelijk gaat er niks op rood. Second best is als de reis niet door ons geannuleerd wordt.

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Plastische chirurgie

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Plastische chirurgie

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Cadeau inspiratie topic

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Huishoudtopic

Ik heb de Samsung Galaxy Buds pro en vind die heel fijn!

4 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Huishoudtopic

@flwhrs aanbieding nu bij bol!

1 like

Rebel twin tips

1 like

Uber eats had toch een promo dat je gratis verzendkosten had als je bestelde bij een zaak die al naar je buurt toe kwam voor een andere bestelling?
Elke 15 minuten weer nieuwe opties met gratis bezorgkosten.
Zien jullie die optie nog in de app?

1 like

Ja, ik zie het bij Deals of af en toe tussendoor als ik scroll

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Huishoudtopic #2

Waar kun je een neti pot kopen? Is dat ook bij Etos te koop? Of alleen de apotheek?

1 like

Bedoel je dit? Hier zit het ding zelf als het goed is ook bij

2 likes

Heeft er iemand een tip voor kwaliteit gouden bestek dat niet lelijk wordt na een paar keer afwassen?
Ik weet dat Albert Heijn nu een actie heeft maar het gaat me niet meer lukken om genoeg zegels te sparen en ik wil het kopen als kerstcadeau.

Mocht je wel AH willen: ik heb nog 48 zegels voor je als je wil. Stuur me dan maar even dm met digitaal AH verzoekje :slight_smile:

1 like

Ik heb digitaal 4 volle spaarkaarten dus als je wil mag je ze hebben

@Jeminae Oh superlief van jullie maar ik woon in België en hier hebben we geen digitale zegels denk ik. Toch heel erg bedankt!

Hierbij geven ze ook aan dat je het bij voorkeur met met de hand moet afwassen hè? Dus dat AH bestek kan ook niet in de vaatwasser