Dankje!!
Heeft iemand tips voor goede dubbelwandige glazen?
Ik heb ze nu van Maxxo, maar die gaan heel snel stuk in de vaatwasser (en het is niet dat die dingen nou heel goedkoop waren).
Bodum!
Xenos! Heb ze al drie jaar en nog steeds niet kapot.
Ik denk dat deze keer ik toch wel in het goede topic zit, er was een forummer die had een hele fijne badmuts. En als ik die probeer krijg ik zo keihard regenstralen op me dat het niet zo chill is. Ik weet alleen die forummer niet meer of welke geweldige badmuts het dan was. Want ik wil dat ook wel graag weer proberen.
Besluiten Uber Eats bezorgers zelf welke bestelling ze aannemen? Of wordt dat bepaalt dhv wie t dichtstbij is?
Ik weet niet 100% zeker hoe het in NL is, maar ik heb in het buitenland een tijdje voor ubereats gewerkt en daar kon je zelf de bestelling accepteren als bezorger. Volgens mij stuurt de app het naar degene die het meest in de buurt is en als je niet snel genoeg reageert gaat het naar de volgende. Je zag dan alleen nog niet waar je heen moest. Dus je zag alleen: ‘er is een bestelling bij Burger bar X’, en zodra je daar dan het eten had opgehaald kreeg je het adres waar je het heen moest brengen.
Kent iemand een site in Engeland zoals bloomon/greetz? Wil graag iets leuks sturen binnenkort en wil wel graag dat het legit is haha
Oh bloomon is ook een uk versie van zie ik al! Andere leuke suggesties zijn welkom iig!
Weet iemand wie dit is? Halp!
Cure! (Denk ik) Nee twijfel nu, niet genoeg eyeliner
Ik dacht ook the Cure! Of kunnen het ook meer dan 4 letters zijn?
The Who
Bwuuh ik was zo blij dat dit het antwoord was… Hahaha
Danku!!
Aan de Gin kenners: wat is nou echte lekkere, kwaliteitsgin?
Asking for a kado idee voor een gin-liefhebber.