Heb je een Boni in de buurt? Die verkoopt ze hier!
Onze appie heeft een nieuwe versie! Misschien is er daardoor in sommige winkels even een gat qua voorraad.
En @Yzile thanks voor het meedenken! Mijn eerste helix herstelde ook snel, maar ik ga op vakantie echt de hele week zwemmen en op het strand liggen, en ik weet niet hoe schoon Egyptisch zwembad water is (sowieso smerig denk ik) dus durf het toch niet aan. Heb het verzet voor na vakantie
Iemand hier toevallig ervaring met motornavigatie? Ik wil een TomTom of Garmin kopen voor mijn vriend zijn verjaardag.
Ik zie dat Grace gisterennacht op NPO1 was en de tweede aflevering daarvan gaat over een snuff film. Ik denk dat die het was?
Oprechte vraag:
Weten jullie het verschil tussen wanneer je moe en gewoon lui bent?
Ik zit nu dus in quarantaine bijvoorbeeld. Ik slaap meer dan genoeg maar ik ben toch best gaar. Ik kan dan dus echt heel moeilijk voor mezelf bepalen of ik daadwerkelijk vermoeidheid ben of vanuit luiheid een bepaalde gaarheid ervaar. Maar ook in het dagelijks leven kan ik soms moeilijk de vinger erop leggen en lijk ik soms altijd vermoeid. Soms kom ik dan echt tot niks.
In mijn ervaring zijn mannen vrij specifiek in wat ze nodig hebben aan gadgets en voor hun hobby… ik zou het niet durven kopen in elk geval haha
Kan je het niet symbolisch geven en daarna samen gaan kopen?
Mijn vriend heeft een motorhelm van mij voor kerst gehad, zijn we pas ergens bij een motorsportwinkel gaan passen en uitzoeken enz
Ja als ik moe ben dan wil ik gewoon slapen. Als ik lui ben wil ik koekjes eten en tiktoks kijken.
Dit is eigenlijk de perfecte beschrijving
Edit: vooral het eetgedeelte
Als ik echt moe ben ga ik ook echt naar bed of op de bank om te slapen. Lui is gewoon hangen en snacken en veelal op m’n telefoon dom scrollen.
Hmmm goed punt. Leek me leuk als verrassing, maar jouw suggestie is veiliger haha!
Ik had het nog even gevraagd aan een motorrijdende kennis en die zei de tomtom550. Garmin had die gehad voor de auto en vind hij niks.
Je kan natuurlijk ook gewoon een kopen en de bon bewaren. Als het niet goed is kan je ruilen. Heeft je vriend wat hij wil en kan jij hem wel verrassen.
ja mijn vriend kijkt echt uren YouTube filmpjes over dingen die hij wil hebben en heeft overal een heel uitgebreid verhaal bij en als ik het verkeerde koop moet ik dat aanhoren… dus ik kijk wel uit.
het is alsof je voor een make-up gek “een” oogschaduwpallet koopt, of voor iemand die gek is op haken en borduren “een” bolletje garen.
het is zo specifiek en persoonlijk en juist als je ergens echt mee bezig bent heb je er waarschijnlijk en voorkeur voor en een mening over haha
het is wel een leuk en lief cadeau om iets voor zijn motor te kopen!!
Huh, je vraagt letterlijk of iemand iets voor je wil stelen?
Volgens mij mag je het ook niet vragen, staat me iets bij dat boeken delen ook niet mag.
Ja waar denk je dat mensen dat vanaf downloaden
M’n vader heeft de Garmin Zumo en is daar al jaren heel erg blij mee. Maakt ook zelf routekaarten en die kun je er in converteren.
Morgen is het natuurlijk valentijnsdag. Ik ga uit eten met mn vriend en we gaan waarschijnlijk ook lunchen en allemaal hartstikke leuk. Nu wil ik eigenlijk iets bestellen om savonds te doen. Iets van een spel of gewoon iets leuks. Maar niet te saai want we gaan al 3 jaar dus het moet wel een beetje uitdagend zijn. Iemand leuke ideetjes?
Ga doloris meta maze als dat open is