Wat bedoel je als ‘gewoon bericht’? BCC is toch een gewoon bericht, behalve dat geadresseerden elkaar niet kunnen zien.
Ik weet het eigenlijk niet, maar dat dacht ik. Ik dacht altijd dat een bbc de blinde versie van een cc was. Dus als je bijvoorbeeld je baas meeneemt in een mailtje naar een collega, maar dat je niet wil dat je collega ziet dat je baas ook die mail heeft gekregen. @Feather
Maar dat bedoel ik dus niet. Bijvoorbeeld als jij als plaatselijke winkel een nieuwsbrief naar al je klanten wil versturen, maar dan niet via mailchimp, maar gewoon via Gmail. Maar je wil niet dat dat miekeenjan@zonnet.nl zien dat ook ruby@gmail.com die nieuwsbrief ontvangt. (Maar ik wil dus geen nieuwsbrief versturen) Maar dan zet je al die mensen dus gewoon in je bbc? Oke thanks, weer wat geleerd!
Ja ik plak gewoon alle emailadressen in de bcc en klik op zend en nog nooit klachten gehad
De mensen die een BCC mail krijgen, krijgen een gewone e-mail, net alsof ze in de CC staan. Ik doe het meestal zo, ik mail mijn bericht aan een apart mailadres wat ik daarvoor heb (uitnodiging@werkaccount). Alle geadresseerden gaan in de BCC, en iedereen krijgt dan een net mailtje maar ze zien niet wie het nog meer heeft gekregen
Als je het bericht ook stuurt aan een emailadres dat in het vakje “aan” wordt genoteerd, dan is het duidelijk voor degenen in de bcc dat zij in de bcc zijn gezet. Als je “aan” helemaal leeg laat, dan valt dit niet op.
Op het werk hebben we in Word een instelling dat als je “alt + s” intoetst dat hij dan naar het volgende * gaat in het bestand. Dus * gebruiken we voor plekken waar nog iets moet ingevuld of aangepast moet worden. Iemand enig idee hoe ik dat bij mijn Word thuis in stel? Ik kan natuurlijk ctrl f doen en dan zoeken op * maar die andere manier gaat net wat sneller haha
Wie heeft er een Apple Watch en gebruikt de slaapfunctie? Ik heb ‘m op zaterdag ingesteld om 0:30 maar hij gaat steeds om 22:00 aan, dat is m’n tijd voor door de week.
#firstworldproblem
Ik maar ik heb dat probleem niet
Meh, misschien omdat het na middernacht is dat ‘ie dat niet kan ofzo…
En misschien even de instelligen van je watch zelf bekijken? Bij mij gaat alles om 22:00 uur op niet storen dus het maakt niet uit wanneer ik die slaap functie aanzet dus ik let er eerlijk gezegd ook niet heel goed op…
Oh Wow, op de watch zelf staan andere tijden inderdaad. Ik dacht dat dat alleen gesynchroniseerd zou zijn 🥸 denk dat dit het dan is inderdaad!
Hiermee zou je er wel uit moeten komen
Vliegtuigstand uit en mobiele gegevens aan? Lukt bellen wel? Kan altijd zijn dat je antenne (of wifichip haha) ook echt stuk is natuurlijk
Ik wil een licentie kopen voor Office, maar wil geen achterlijk maandbedrag betalen voor Office 365. Is dit betrouwbaar:
Andere aanraders zijn ook welkom natuurlijk
Bij over ons staat dit
Bij CodesProduit.fr wensen we je een goede, snelle en veilige deal!
Je zal vast je code wel krijgen maar die hebben zij sowieso niet netjes ingekocht ergens
Ik heb die van mij bij de telegraaf gekocht
https://webshop.telegraaf.nl/catalogsearch/result/?q=Microsoft
Hebben jullie tips voor een goede simpele telefoon of senioren telefoon? Het is voor een (licht dementerend) familielid van 65+ die altijd Android had, maar op die telefoon kon de CoronaCheck app en digid app niet, dus moest er een andere komen. Nu heeft diegene een iPhone van iemand gekregen, maar het gaat telkens mis door apps te verwijderen etc. Andere Android zal waarschijnlijk hetzelfde probleem geven want andere interface dan oude telefoon.
We zoeken dus eigenlijk een hele simpele telefoon die wel gewoon internet heeft en waar je ook andere apps op kunt installeren.
Misschien staat je beveiligingsniveau ergens te hoog ingesteld?