Wat je even kwijt wil #58

Je mag me altijd appen voor hulp!
#grannylife

1 like

Het waait maar ik zit op mn balkon met een dekentje want zon

7 likes

Mijn auto bokte met rijden en ik wist van eerder dat het waarschijnlijk de bougies, bobines en bobinekabels konden zijn. Ik heb ze net zelf vervangen en nu rijdt mijn auto weer als een zonnetje! Call me automonteur :muscle:t2:

100 likes

Mijn vriend is weg naar voetbal dus ik ga zijn lievelingcake maken in mijn nieuwe hartjescakeblik😂 Lekker afgezaagd voor Valentijnsdag maar wel leuk om te doen.

19 likes

Wow super knap! Ik weet niet eens wat dat allemaal is😎

8 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #5

Ze zijn me voor aankomende week weer vergeten in te roosteren op mijn vrijwilligerswerk. Echt al de zoveelste keer. Weet alleen nog niet of ik het aan ga geven of het maar zo laat.

1 like

Ik ook niet tot het de eerste keer stuk ging 4 jaar geleden haha. Toen heeft de garage het gedaan voor 200 euro ofzo. Nu was ik alleen 90 euro kwijt voor de onderdelen en een uurtje van mijn tijd :ok_hand:t2:

6 likes

Nee het wordt geduld hebben en waarschijnlijk verplaatsen naar mei / juni. :upside_down_face:

1 like

Ik heb mijn beddengoed vanmiddag over mijn balkon te drogen gehangen. Hahaha het was 8 graden maar anders moest ik voor de droger betalen. Het is nog best droog ook!!

13 likes

Ik ben nog herstellende van gisteravond en ‘moet’ zo weer gezellig doen 🥲 gelukkig begin ik maandag pas in de middag

En ja, cancelen is niet echt een optie in deze anders had ik dat wel gedaan haha

Waarom begin je niet gewoon aan een simpele granny? :joy:

Engels sprekende mensen noemen de febo de vibo…

8 likes

Cultuurbarbaren

4 likes

Ik deed een test welke sport bij mij zou passen en er kwam schansspringen uit :upside_down_face:

27 likes

Oh waar is deze test haha

3 likes

Ja dat lukt best goed in de zon! Ik laat het altijd drogen. Handig om een extra set te hebben zodat je niet hoeft te wachten totdat die droog is. (Ook aan mezelf gericht haha, laatst verwarming aan moeten zetten om te drogen)

2 likes

Oh nou dat is het grappigste, het was op een ‘naam stad’ sport website en ik dacht dus dat je dan alleen sporten van de verenigingen in de buurt zou zien, maar dat gaat niet echt met schansspringen hè

5 likes

Want in andere landen bestaat geen vuurwerk gelukkig

3 likes

Nou, ga ervoor! :joy:

3 likes