Is een kleine handbagagekoffer geen idee? Dan kan je je snacks ook nog eens makkelijk meenemen.
Oh en dan wel eentje halen met een rits waar je een hangslot op kan zetten. Die cijfersloten op die koffertjes zijn veel te makkelijk te kraken.
Is een kleine handbagagekoffer geen idee? Dan kan je je snacks ook nog eens makkelijk meenemen.
Oh en dan wel eentje halen met een rits waar je een hangslot op kan zetten. Die cijfersloten op die koffertjes zijn veel te makkelijk te kraken.
Super goed idee!
Van wat ik heb begrepen wordt morgen een minderjarige bekende van mij voorgeleid aan de rechter.
Is dat publiekelijk?
Mag je daarbij aanwezig zijn, ook als de persoon in kwestie geen familie is?
Kan je online vinden waar, wanneer en hoe laat dat moment is?
Wow, je bent super snel. Dankjewel.
mijn ex heeft een keer snacks van mij opgegeten die ik extra heel lang had bewaard. Heb hem 1 uur lang meme’s zitten sturen over eten en waarom je er vanaf moet blijven. Hij heeft zijn lesje geleerd en nooit meer mijn snacks aangeraakt. met de gebruikelijke herinnering naar dat ik een uur lang memes kan sturen.
Dit vind ik de leukste straf ooit en ik zou juist je snacks opeten
een paar meme’s per minuut is leuk, tot je hele whatsapp/telefoon vol staat met die plaatjes.
Ik zou je snacks opeten terwijl ik de memes bekijk.
Mag het als de familie het zou toelaten?
Ik woon sinds kort in een flat met blokverwarming, deze warmte kosten hiervan zitten in de servicekosten. Nu is er natuurlijk heel wat aan de hand in de wereld en met inflatie en weet dat de eindafrekening daarvan hoog kan uitvallen. Wordt en dan rekening gehouden met nieuwe bewoners? Ik ben namelijk als de dood dat ik straks 800 aan extra warmtekosten moet dokken terwijl ik niet stook en er net 3 weken woon.
eindafrekening is altijd relatief naar het aantal maanden dat je er woont
Voorgeleiding is nooit openbaar.
Verder wat @Chesirecat zegt.
Edit: ik zie nu pas je 2e berichtje, maar familie heeft hier niets over te zeggen. Een voorgeleiding is bij de onderzoeksrechter (rechter-commissaris) dus dat is niet een gewone zitting in de rechtbank. Het is ook nog geen inhoudelijke zitting.
Toen ik klein was dronken wij wel eens een soort yoghurt/zuiveldrank. Ik probeer er nu achter te komen hoe dat ook alweer heette, maar ik kom er niet op. Misschien weet een van jullie het. Het zat in een 1l pak en volgens mij was de verpakking rood met donkerblauw. Het was er sowieso in de smaak aardbei.
*voor mijn gevoel begint het met de letter B, maar dat kan ik ook verkeerd doorgekregen hebben van het universum
Bonomel is met de B maar dat zit in flessen
Nee dat was het ook niet. Het was niet yogi achtig, meer zoals optimel volgens mij.
Yakkult?