eindafrekening is altijd relatief naar het aantal maanden dat je er woont
Voorgeleiding is nooit openbaar.
Verder wat @Chesirecat zegt.
Edit: ik zie nu pas je 2e berichtje, maar familie heeft hier niets over te zeggen. Een voorgeleiding is bij de onderzoeksrechter (rechter-commissaris) dus dat is niet een gewone zitting in de rechtbank. Het is ook nog geen inhoudelijke zitting.
Toen ik klein was dronken wij wel eens een soort yoghurt/zuiveldrank. Ik probeer er nu achter te komen hoe dat ook alweer heette, maar ik kom er niet op. Misschien weet een van jullie het. Het zat in een 1l pak en volgens mij was de verpakking rood met donkerblauw. Het was er sowieso in de smaak aardbei.
*voor mijn gevoel begint het met de letter B, maar dat kan ik ook verkeerd doorgekregen hebben van het universum
Bonomel is met de B maar dat zit in flessen
Nee dat was het ook niet. Het was niet yogi achtig, meer zoals optimel volgens mij.
Yakkult?
Boermarke / Milk & Fruit / Tjolk?
Welk jaartal ongeveer?
Yogho Yogho?
Biogarde? Geen idee of dat nog bestaat eigenlijk haha
Beteronthoudjehetdevolgendekeer?
Yoki?
bristi
Hmmm toen was ik kassière dus ik heb het vast weleens voorbij zien komen. Ik ga verder peinzen.
Jaaaa dat is hem!
Ah ja die heb ik zeker weleens over mijn lopende band voorbij zien komen.
Ik vond zelf Milk & Fruit zo lekker, vooral die met sinaasappel. Maar die is er niet meer bij mijn weten.
O ja die was lekker!
Mona Yomild bedoelde ik Dat was echt zoooo lekker, iets dikker dan optimel/vifit/etc
Die met limoen was ook zooo lekker.
Ik heel nu wel eens Optimel Limoen maar dat is het echt net niet.