Durf te vragen #5

eindafrekening is altijd relatief naar het aantal maanden dat je er woont

2 likes

Voorgeleiding is nooit openbaar.
Verder wat @Chesirecat zegt.

Edit: ik zie nu pas je 2e berichtje, maar familie heeft hier niets over te zeggen. Een voorgeleiding is bij de onderzoeksrechter (rechter-commissaris) dus dat is niet een gewone zitting in de rechtbank. Het is ook nog geen inhoudelijke zitting.

3 likes

Toen ik klein was dronken wij wel eens een soort yoghurt/zuiveldrank. Ik probeer er nu achter te komen hoe dat ook alweer heette, maar ik kom er niet op. Misschien weet een van jullie het. Het zat in een 1l pak en volgens mij was de verpakking rood met donkerblauw. Het was er sowieso in de smaak aardbei.

*voor mijn gevoel begint het met de letter B, maar dat kan ik ook verkeerd doorgekregen hebben van het universum :joy:

4 likes

Bonomel is met de B maar dat zit in flessen

1 like

Nee dat was het ook niet. Het was niet yogi achtig, meer zoals optimel volgens mij.

2 likes

Yakkult?

2 likes

Boermarke / Milk & Fruit / Tjolk?
Welk jaartal ongeveer?

4 likes

Yogho Yogho?

8 likes

Biogarde? Geen idee of dat nog bestaat eigenlijk haha

3 likes

Beteronthoudjehetdevolgendekeer?

2 likes

Yoki?

5 likes

bristi

7 likes

Ik denk rond '97/'98 ongeveer.

Nee ook niet @Negativ & @kaneel

3 likes

Ik kwam in mijn zoektocht naar de yoghurtdrink van Mona ook Biogarde tegen
@freehugs

2 likes

Hmmm toen was ik kassière dus ik heb het vast weleens voorbij zien komen. Ik ga verder peinzen.

2 likes

Jaaaa dat is hem! :grinning_face_with_smiling_eyes:

Capture 8._250x250

6 likes

Ah ja die heb ik zeker weleens over mijn lopende band voorbij zien komen.
Ik vond zelf Milk & Fruit zo lekker, vooral die met sinaasappel. Maar die is er niet meer bij mijn weten.

7 likes

O ja die was lekker!

2 likes

Mona Yomild bedoelde ik :heart: Dat was echt zoooo lekker, iets dikker dan optimel/vifit/etc

2 likes

Die met limoen was ook zooo lekker.

Ik heel nu wel eens Optimel Limoen maar dat is het echt net niet.

5 likes