Wij zitten bij van de bron met gas en licht. Normaal wordt er altijd rond de 20e afgeschreven en is er een factuur beschikbaar op de 20e. Nu is er bij ons nog niets afgeschreven deze maand, hebben meer hier last van?
Bij mij gewoon afgeschreven op de 21e van deze maand.
Ik wil een GoPro kopen maar ik twijfel over welke. Enerzijds denk ik: als ik toch veel geld ga uitgeven dan kan ik net zo goed de nieuwste kopen. Maar ik twijfel of die ook de beste is voor wat ik zoek? Ik hoef niet per de direct te delen op social media oid. Ik wil hem vooral gebruiken om hikes te filmen maar als ik er goede foto’s mee kan maken is dat mooi meegenomen.
Welke zouden jullie aanraden? Of eventueel een andere actioncam?
Wandelen. Eventueel lekker met een podcastje op. Steegjes in, afgelegen straatjes door, lijkt me heerlijk
Bij de kerken hebben ze activiteiten, verder is er in dit dorp gewoon niet zoveel helaas sportclubs, en verder dan dat kom ik zelf ook niet!
Er woont wel een leuke forumgenoot, hint hint
Teer en olie?
Vond dit na googelen (begin februari, maar wel na een storm):
Gregoriaans?
Waarom zou je niet eerlijk zijn? Neuscorrecties worden ook uitgevoerd vanwege medische redenen, niet alleen cosmetische. Zou het eerder daarop gooien dan iets compleet nieuws verzinnen.
Gewoon dat je aan je neus bent geopereerd! Niks zeggen over correctie ofzo. Denk dat dat al voldoende kan zijn
Wel lief van je oude werkgever zeg
Ik ben ook verhuisd naar een dorp 2 maanden geleden. Wat ik probeer qua binding is veel in het dorp proberen te doen: boodschappen, naar de kringloop, horeca, tuincentrum, etc…
Mijn vriend is ook begonnen met vrijwilligerswerk hier. Samen hebben we als goed voornemen om elke maand iets leuks te doen in de omgeving (ook de dorpen en de stad die dichtbij zijn). Dat helpt ook wel vind ik!
Ik dacht dat je na een neuscorrectie sowieso wel een beetje een opgezwollen neus en blauwe plekken onder de ogen krijgt?
Dan zou ik zeggen dat je een ingreep hebt ondergaan waarvan je de details prive houdt. Liegen over een operatie die je niet hebt ondergaan vind ik nogal kwalijk.
Kan je dan niet gewoon zeggen dat je je er niet comfortabel bij voelt om te delen? Als het volwassen kinderen zijn zullen ze toch ook niet doordrammen?
Of je zegt een schaamlipcorrectie, dan zullen ze ook geen verdere vragen stellen denk ik
Niet als je zegt dat het medisch was toch? Genoeg mensen die een neuscorrectie ondergaan omdat ze niet goed kunnen ademen, snurken, etc.
Dan hebben ze toch gewoon pech
Ik begrijp eigenlijk niet dat je jezelf in deze positie brengt. Ik zou een andere plek zoeken om te herstellen als je er niet over kunt praten en mensen actief wil ontlopen. Die stress lijkt me allerminst bevordelijk voor je herstel
En volgens mij zelfs ex-werknemer😬