O dat is gek?! Ik heb het pas nog laten veranderen …
Misschien dat er recent wat veranderd is waarom het nu wel kan dat zou goed kunnen. Ik heb mij er ondertussen bij neergelegd en besloten er geen energie meer aan te besteden, ik bestel zo weinig bij Wehkamp dus die keren dat ik het zie kom ik wel overheen.
Ja! De randen tellen niet mee.
Welke provider was dat? Zin om die een boze mail te sturen / ze te cancelen
In bussen/treinen heb je zo’n omroep van draag je mondkapje op de juiste wijze blablabla. Gaat dat automatisch eens in de zoveel tijd of drukt de chauffeur soms op een knopje?
Ik heb zondag kip gekocht met houdbaarheidsdatum 24/2. Hij ligt in de coolselectzone van mijn koelkast (0 graden). Kan ik hem nu alsnog invriezen of kan dat niet meer?
Hij komt daar uit de koeling ja! En dat dacht ik zelf dus ook maar ging weer twijfelen.
Ik ga hem in de vriezer doen.
Lijkt me automatisch te gaan, net als het omroepen van de haltes oid.
Ik was vandaag niet heel fit en ging in een flink tempo een stuk wandelen, maar toen ik thuis kwam had ik een heel vreemd gevoel bij het inademen, alsof zuurstof oid een andere geur had. En het kwam alleen als ik inademde. Herkent iemand dit?
Nee 4 x negatief getest
Laatst was hier iemand die vroeg om meer betrouwbare achtergrond informatie over het conflict tussen Rusland en Oekraïne.
Dit is een blog over Rusland van een Nederlandse groep van onderzoekers, experts en journalisten. Werkt ook samen met Leiden. Vond het wel nuttig om te volgen nu.
Dat zal het dan wel zijn misschien, in ieder geval niks ernstigs
Alsof je bloed proeft? Dat is niet raar na inspannnen in de kou
Niet echt die metalen smaak maar een soort chemische geur… weet niet hoe bloed ruikt
Ik had er meer over gelezen inderdaad en wilde erover praten. Met de recente ontwikkelingen blijf ik maar moeilijk bij.
Je hebt een filmpje met een jong meisje op een bank wat lief moet zijn tegen haar hond, maar wordt daar helemaal boos van. Inclusief oogrollen enzo. Weet iemand welke ik bedoel? Ik kan hem niet vinden!
Weet iemand een merk voor fijne oordopjes (om mee te slapen)? Ik heb alleen hele kleine oren en ik vind in-ear achtige dopjes heel naar. Is daar ook een oplossing voor of moet ik dan richting op maat oordopjes? Ik mis de vroegere apple oordopjes (qua pasvorm)
Ik heb die roze wax dingen van oropax! Heb ook kleine oren en ook nog een daith piercing maar ik breek ze dan door de helft en dat werkt goed!