haha nee 14,5 km heen 14,5 terug
Ik doe 64 ook ‘makkelijk’ want zo reis ik meestal naar vriendinnen van mij. maar of ik dat elke dag zou doen? Ja als het me in tijd met ov niks zou schelen misschien ook wel… ik heb eigenlijk geen idee? Ik heb bij zulke fietstochten wel gemerkt dat ik een backup accu moet meenemen heb al een paar keer gehad dat m’n accu het niet red en leeg was voor aankomst en dan geeft de fiets heel veel weerstand, dus ook niet hetzelfde als een normale fiets. En dat is wel echt heel naar.
Wat @Huismus zegt! Ik fiets vrij veel (kortere stukken maar wel vaker) en echt niets houdt mij nog tegen qua weersomstandigheden sinds ik een elektrische fiets en regenpak heb! Ik vind het zelfs leuk om te fietsen als het slecht weer is omdat je alsnog relaxed aankomt op werk. Ik heb zo’n broek van de Decathlon waar de hoezen voor over je schoenen aan vast zitten, werkt heel goed!
Bij 32 km enkele reis zou ik wel de oplader van je accu meenemen inderdaad, mijne zou 64 km continu in m’n gewenste ondersteuning niet volhouden
Ik fiets overigens juist nooit met muziek oid in, ik vind dat erg gevaarlijk. Juist als je op een elektrische fiets fietst, kunnen andere verkeersdeelnemers soms slecht inschatten hoe hard je gaat dus ik ben daardoor zelf extra alert op mijn omgeving en dat werkt mi niet met muziek in
Hangt wel een beetje af van je route, ik ga alleen maar door de stad
Ik doe altijd al m’n spullen onder m’n snelbinders of in m’n fietstas, zodat m’n lijf helemaal vrij is van bagage. Dan kan ik me ook soepeler bewegen wanneer je achterom moet kijken oid (met name als je in regenpak fietst)
Die broek van Decathlon ga ik ook opzoeken!
Verder helemaal met je eens!
Fietstassen zijn heel erg handig en je moet idd zo ontzettend goed anticiperen op andere weggebruikers, vooral fietsers. Gewone fietsers doen echt rare, onverwachte dingen. Dus let supergoed op en stop op tijd met trappen. Eigenlijk zoals in een auto. Muziek kan ik ook alleen luisteren op lange rechte wegen.
Dit is niet voorbehouden aan gewone fietsers hoor. Zie vaak genoeg mensen hele gekke dingen doen op een elektrische fiets. Zeker nu steeds meer tieners/schoolkinderen op elektrische fietsen rijden. En bejaarden natuurlijk. Die zijn echt knetter met hun ebike.
Mensen op een gewone fiets in de stad willen nog wel eens ineens stoppen of afremmen of ineens een groepje vormen. Als iedereen gemiddeld 16 km/u rijdt is dat geen probleem. Maar het is gewoon extra goed opletten als je veel harder gaat. Ik kijk niet neer op een gewone fiets, als ik het kon reed ik er ook op.
Met gekke bejaarden op ebikes heb ik geen ervaring. Ik vind ze vooral heel langzaam gaan meestal.
Weet iemand hoe lang de veters van de Vans old skool platform schoenen zijn? Ik heb ze gekocht via vinted maar de veters die erin zitten slepen echt over de grond, dus ik wil er nieuwe in doen.
Nee dat denk ik niet, ik heb sowieso vermoedens dat de schoenen nep zijn maar ze waren ook niet zo duur dus prima. Er zitten nu veters in van 120 cm, maar die zijn echt veel te lang (slepen over de grond en ik ben er al een keer mee aan mijn trapper blijven hangen), dus ik wil er echt kortere in. Het liefst originele, maar die zijn er alleen in 114 en 91
Dat is lief! Ik heb de lage
Zijn hier meiden die mij kunnen helpen met het vertalen / controleren van een aantal Arabische woorden en kleine zinnetjes? Je mag me een DM sturen!
Waar kan ik relatief goedkoop/kleine porties Whey poeder kopen in de smaken vanille en chocolade?
Ik heb een bak/kookboek gekocht en zij gebruikt dat altijd in haar baksels dus tenzij ik 60 euro weg wil hebben gegooid aan de boeken, wil ik het op zijn minst even proberen voor ik een 3 kg zak moet kopen haha
Geen tip, maar baksels met (veel) van die poeders zijn vaak echt niet te nassen.
Haha ze heeft wel echt goede recensies dus ik heb nog hoop
Bakken met Beukers toevallig? Ik vond het gortdroog.
Action? Daar koopt mijn vriend het altijd.
MyProtein heeft meestal wel kleine probeerzakjes. En anders heeft de Action ook potten Whey die redelijk betaalbaar zijn.
Haha gvrdm ja
SORRY misschien valt het mee, haha! Smaken verschillen.
Haha succes daarmee sommige recepten vallen wel mee, maar vooral niet te veel verwachten. Het smaakt iig nooit zoals de ‘echte’ versie met boter en suiker.
Haha ik voel mij voorbaat al sad dat ik erin ben getrapt. Gelukkig staan er ook veel hartige gerechten in, en daar zit in ieder geval geen whey poeder in