Tech-topic (ict, computers, telefoons etc.)

Helemaal eens met Dombo. Ik heb zelf ook nooit last gehad dat het geluid slechter was voor anderen. Ik heb deze ervaring ook niet bij anderen (niet in een meeting, maar ook niet gewoon bellen).

1 like

Wat ik merk bij collega’s met airpods is dat je de mic kan instellen dat ze via de oortjes lopen of via de pc.
Als het via de oortjes is, dan vind ik ze vaak slecht te verstaan.

Pffff ik baal echt van mijn iPhone 12 mini aankoop. Het eerste toestel viel gewoon na 2 dagen compleet uit en het tweede toestel is qua batterij niet wat ik ervan gehoopt had… ik heb hem sinds half januari en de batterij conditie is al 97%

Hmm ik heb mijn 12 Mini nu ruim een jaar en mijn batterijcapaciteit is 89%, dus afgaande op 2-3% per 3 maanden kan dan wel kloppen. Heb er geen last van eerlijk gezegd, maar ligt er aan wat je ermee doet. En weet ook niet of het normaal is dat de conditie ‘zo snel’ verslechterd. Als het echt een hele storende factor voor je is zou ik proberen om ‘m te retourneren of verkopen denk ik?

1 like

Iemand hier toevallig hetzelfde probleem (en de oplossing)? Ik heb een Sony WH-1000XM4 over ear koptelefoon die het prima doet. Op 1 ding na: ik kan er niet mee bellen met mijn iPhone. De ander hoort bij mij wel, maar ik die persoon dus niet. :woman_shrugging: De software is up to date en hij is ook niet ergens anders gekoppeld op de momenten dat ik bel.

Is er iemand die een beetje handig is met Excel? Ik heb een hyperlink in een cel geplaatst en wil dan eigenlijk een enter doen en daaronder nog tekst typen in dezelfde cel, maar ik krijg mijn cursor niet meer in die cel omdat als ik klik meteen de hyperlink gevolgd wordt. En ik moet m’n cursor in die cel zetten om een enter te kunnen doen.

Kun je het via die balk bovenin doen?

1 like

Dubbelklikken op de cel, dan krijg je het knipperende streepje.

1 like

Die heb ik op de een of andere manier nooit in beeld als ik via mijn laptop werk

1 like

Als ik dat doe op een cel met een hyperlink dan volgt ie alsnog meteen de hyperlink door het klikken

Misschien eerst de hyperlink verwijderen (dus niet de tekst van de hyperlink maar de daadwerkelijke link, zegmaar), dan je extra tekst plaatsen, en dan de link opnieuw invoegen? Beetje omslachtig wel maar lijkt me dat dat wel moet werken

Met de pijltjestoetsen naar die cel toe? en dan naar het einde van de link, shift-enter voor nieuwe regel?

Inderdaad en dan nog F2 om de cursor in de cel te krijgen.

1 like

Staat als je belt ook de koptelefoon geselecteerd (zelfde knop als je hem op de luidspreker wil zetten)?

Jup, hij staat op koptelefoon dan. In elk geval de laatste keer wel.

Ik kan me ook herinneren dat er twee verschillende opties zijn om mee te verbinden in je Bluetooth setting. Bij mij komt er ook een met LE_ ervoor te staan, maar ik heb hem verbonden met de andere. Misschien is dat nog iets? Anders weet ik het ook niet…

1 like

Dat van die LE las ik ook al, maar je moet die dus zonder hebben (heb ik ook). Wellicht dat ie zelf met die LE verbindt tijdens het bellen ofzo, maar volgens mij niet.

Wie heeft een tip voor een chille muis voor een macbook pro?

Bekijk Logitech MX Anywhere 3 for Mac - Pale Grey op: Logitech MX Anywhere 3 for Mac - Pale Grey | bol.com

Ik vind deze erg fijn

1 like

Bij mij werkt ie weer zoals hiervoor door de nieuwe update. :grin::grin: Hopelijk bij jou ook!

1 like