Durf te vragen #5

@Sedana ga los! :rofl:

1 like

Ik heb misschien een domme vraag haha ik heb een Passagier lokalisatie formulier ingevuld omdat ik een paar dagen naar België ga (auto). Onder Paspoort- of ID-kaartnummer heb ik mijn bsn nummer ingevuld, maar besef nu pas dat ze waarschijnlijk bedoelen je: paspoort document nummer.
Als Belg moet je daar je Belgisch Rijksregisternummer of KSZ-nummer invullen, vandaar mijn verwarring.
Er staat geen info over klantenservice iets bij. Zou ik het nu maar opnieuw invullen? Heb dus al een qr code in mijn mail. Maar straks sta ik 2 x geregistreerd. :sweat_smile:

Iemand enig idee of het lukt om een stadsfiets in een Ford KA te krijgen? Misschien met het voorwiel eruit (is dat lastig?)?

Ja joh, in een Ford ka past een halve inboedel haha. Mensen lachten mij altijd uit als ik weer eens iets in die auto propte, “die kast van 200x200cm gaat echt niet passen hoor!!” Moet jij eens opletten vriendin. :sunglasses: Met een fiets hangt het voorwiel er wel uit, maar met mijn vaders Audi stationcar weet ik veel wat het was, was dat ook altijd zo.

4 likes

Rijksregisternummer en ID-kaartnummer zijn voor ons ook niet hetzelfde. Maar ik zou het zo laten, je hebt een qr-code :smiley:

1 like

Die is verwijderd:

Drugstopic, dronken-topic en drugs/alcoholgerelateerde posts

Als forumbeheer vinden we het niet wenselijk als van drugs- en alcoholgerelateerde posts een stimulerende werking uitgaat op het gebruik hiervan.
Omdat de grenzen te vaag zijn om in zijn algemeenheid te bepalen wat we verantwoord vinden, hebben we besloten deze topics helemaal te verwijderen.
NB: het is uiteraard niet de bedoeling om deze discussies elders op het forum voort te zetten. Drugs- en alcoholgerelateerde posts die wij als beheerders als onverantwoord beschouwen, zullen worden verwijderd.

1 like

Er staat toch duidelijk dat de discussie niet op een andeee plek gevoerd mag worden…

3 likes

Er staat toch ook duidelijk dat posts die drugsgebruik stimuleren onverantwoord zijn en ‘onverantwoorde’ posts verwijderd worden. Vind Lolly’s posts niet echt stimulerend mbt drugs ofzo.

1 like

Oké ja, daar had ik overheen gelezen.

Wat voor matras hebben jullie nu, vonden jullie die ooit wel fijn en zijn jullie ongeveer even zwaar?

Voor een steviger matras kun je denk ik het beste kijken naar een pocketverenmatras. Die hebben vaak ook verschillende zones met tegendruk, daarom is het belangrijk om wel ongeveer even zwaar te zijn als je samen 1 matras wil.

Je kan ook 2 verschillende matrassen nemen, elk naar eigen wens, en dan 1 topmatras erop. Wel opletten of dat bij dat matras kan, en dat de matrassen even hoog zijn.

Ik zou inderdaad gewoon eens naar beter bed of een andere beddenzaak gaan om eens wat matrassen te vergelijken en je te laten informeren over de verschillende soorten en opties. Dan hoef je niet meteen te kiezen, maar kun je wel dingen wegstrepen die je in elk geval niet zoekt, en dan verder zoeken naar wat je wel zoekt!

1 like

Je kunt het natuurlijk proberen, maar het is erg lastig om te voorspellen welke kleur het precies wordt, zeker als je met de verhoudingen gaat spelen. De kans dat het te donker wordt of te fel lijkt me erg groot. En van welke vezel zijn de kussenslopen? Zijn ze nu 100% wit katoen?
Het kan dan sowieso alleen met de handwasverf. En de verf geeft erg af terwijl je bezig bent, dus als je het niet rechtstreekt gebruikt maar gaat afmeten e.d. wordt het ook snel een kliederboel denk ik.
Van Aybel heb je wel meer verschillende kleuren textielverf (die heb ik zelf nog nooit gebruikt), misschien kun je daar eens kijken?

1 like

Geen antwoord op je vraag, maar die kleur heb ik laatst gezien bij Zara Home: (180-DRAADS) PERKALKATOENEN KUSSENSLOOP - Kussenslopen - BEDDENGOED - SLAAPKAMER | Zara Home Holland

2 likes

Ff geen tijd voor veel info maar nee je moet die haarband dingen links laten liggen. Was hier wel laatst op het forum een aantal mensen dat oordopjes van Bose hadden gekocht en die schenen wel goed te zijn. Moet je daar even op zoeken.

1 like

Wij hadden koudschuim en hebben nu latex, dat ligt echt heerlijk! Wel een topper, dus geen echt matras.

1 like

Heeft iemand ervaring met het adverteren op Tiktok? Er schijnt een manier of omweg te zijn dat dit al mogelijk is. En ik zie ook grotere bedrijven dit doen. Maar het is officieel nog niet mogelijk.
Dus ik denk via een VPN of grote partner. Mocht iemand hier meer van weten dan hoor ik het graag!

Klopt het dat je geen retour op de Zalando app kan aanduiden als het door een partner (bestseller) geleverd werd? Als ik het pakje gewoon terugstuur zonder in de app aan te duiden, krijg ik dan alsnog m’n geld terug?

screenshot app: jurkje kan ik niet aanvinken

Ja klopt. Bij mij was het geld wel terugggestort en alles maar hoorde er in de tussentijd niks over. Dus afwachten maar.

1 like

Ergens een tapijtreiniger huren?

Heeft iemand wel eens zo’n DNA test bij My Heritage gedaan? Ik heb een beetje een gekke uitslag (snap dat het wss niet echt mega betrouwbaar is ofso). Maar er staat dus Engels, maar dan met gebieden in Nederland er onder. Wat bedoelen ze hier nou mee?