Durf te vragen #5

Dit misschien?

https://www.jumbo.com/kiddylicious-veggie-straws-9-months-12g/191039ZK/

1 like

Thanks! :smiley: maar dat smaakt voor mij niet hetzelfde :stuck_out_tongue:

HelaasšŸ™ƒ

1 like

Ik heb een potje truffelmayo die max 2 weken open is, staat in de koelkast. Internet vertelt me dat t nog moet kunnen maar op t potje staat volgens mij beperkt houdbaar. Ik ben echt een zeikerd met dit soort dingen en wilde eigenlijk een nieuw potje halen. Maar vergeten.
Overigens staat fritessaus hier wel gewoon langer open dus op zich slaat t nergens op maar is toch anders wie weet door de truffel ofzo. Dus kan ik dit nog veilig eten?

Oh ik doe heel lang met zoā€™n potje! Meer dan twee weken en eet het al jaren zo. Ik leef nog.

4 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Tech-topic (ict, computers, telefoons etc.)

Je kunt ook het bovenste laagje eruithalen en de rest is sowieso nog goed

1 like

Bedankt :heart: weet dat ik echt raar ben met dit soort dingen, maar ik ga t gokken.

Weet iemand waar je in Nederland vloeibare creamer kan kopen? Van die Amerikaanse? Hebben ze dat bij een jamin?

Kellyā€™s Expat Shopping heeft die in de winkels en online.

1 like

Ah topper!!!

2 likes

Ik vraag me echt af of het uiteindelijk een heel ander product is dan die creamer poeder die wij kennen? Ja het is natuurlijk vloeibaar, maar qua smaak enzo

Ik heb de poedervariant van french vanilla en die is super lekker, heel zoet. En ze hebben allemaal lekkere smaakjes die wij geloof ik alleen als siroop hebben, maar dat is niet wat ik zoek.

Ik vond de verhuisdozen van bol.com chill en relatief goedkoop. Hebben drie verhuizingen overleefd (1 van mezelf maar gelukkig haha)

3 likes

Geen idee of dit nog valt onder omgeving Genua (is half uur rijden denk ik) maar wij hebben een paar jaar geleden heel lekker gegeten bij Osteria vecchio mulino in Rapallo. Wij stonden daar in de buurt op een camping en kwamen er toevallig langs maar het is het etentje wat ons het best is bijgebleven van die vakantie! Genua hebben we toen overgeslagen door de hitte (achteraf veel spijt van) dus geen tips voor de stad zelf helaas.

1 like

Dankjewel!!

1 like

Al op marktplaats gekeken? Daar bieden veel mensen die net verhuisd zijn dozen aan met veel korting. Die dingen vond ik best duur!

3 likes

Ja, ik vind ze ook echt duur! En die van Action vallen nog mee, maar als ze uit elkaar vallen is het alsnog duur haha. MP is ook wel goede, thanks!

1 like

Is het bij booking. com niet meer mogelijk om anoniem een recensie achter te laten?
Ik kan mijn naam niet meer weghalen of veranderen lijkt wel?

Niet dat ik rare dingen achterlaat maar ik hoef niet met naam op het internet te hebben staan waar ik allemaal ben geweest.

Ja, ik ook! Superstevig en chill natuurlijk ook dat ze worden thuisbezorgd.

1 like