Dat zal het dan wel zijn misschien, in ieder geval niks ernstigs
Alsof je bloed proeft? Dat is niet raar na inspannnen in de kou
Niet echt die metalen smaak maar een soort chemische geur⦠weet niet hoe bloed ruikt 
Ik had er meer over gelezen inderdaad en wilde erover praten. Met de recente ontwikkelingen blijf ik maar moeilijk bij. 
Je hebt een filmpje met een jong meisje op een bank wat lief moet zijn tegen haar hond, maar wordt daar helemaal boos van. Inclusief oogrollen enzo. Weet iemand welke ik bedoel? Ik kan hem niet vinden!
Weet iemand een merk voor fijne oordopjes (om mee te slapen)? Ik heb alleen hele kleine oren en ik vind in-ear achtige dopjes heel naar. Is daar ook een oplossing voor of moet ik dan richting op maat oordopjes? Ik mis de vroegere apple oordopjes (qua pasvorm)
Ik weet het niet zeker, maar ik heb het idee dat de chauffeur dat doet als er (veel) mensen geen mondkapje dragen. Als reminder zeg maar. In de metro hoor ik ook altijd de melding āje fiets meenemen mag alleen buiten de spitsā als er iemand met een fiets de metro binnenkomt tijdens de spits.
Waar kan ik een klein kastje/doos/oid met een (cijfer)slot online kopen voor niet teveel geld? Ik ben het zo beu dat mān vriend mijn snacks opeet dat ik ze vanaf nu achter slot en grendel wil steken 
Ja, dit is serieus.
Hoe groot moet ie zijn? Wil je de snacks of je vriend erin steken?
Jullie reageren allemaal maar met lachende smileys maar ik ben super serieus

Niets maakt me zo kwaad als iemand die aan mān eten zit! Ik ga me straks echt moeten inhouden om geen ruzie met hem te maken als hij terug thuis is 
Waarom inhouden. En waarom mag hij thuis komen
Is je vriend volwassen? Ik zou ook geĆÆrriteerd zijn hoor, maar mag hopen dat hij ook wel gewoon iets kan laten omdat je het hem vraagt, zonder dat er een slot voor nodig is.
Ik heb het er al meermaals met hem over gehad en meestal lacht hij er maar wat mee of doet er wat schattig over of verdraait het dat ik āzo raar doe om zoiets stomā. En dan gaat hij misschien even zijn best doen maar na een week is ie het weer vergeten. Frustrerend. Dus nu even met de grove middelen proberen.
In dat geval zou ik er zeker voor opteren je vriend achter slot en grendel te doen en zelf lekker met je snacks in de woonkamer te gaan zitten. Heel flauw van hem
Als je zoekt op āsnack kluisā vind je wel wat je zoekt denk ik.
Ja, vreselijk toch. Ik ga er hier maar niet verder op ingaan wegens off topic maar misschien ga ik later wel eens in het leed dat je relatie heet topic klagen.
Edit: maar ik ben al blij dat jullie me gelijk geven want hij doet alsof ik raar ben hiervoor.
Thank God Iām single
Ja dan weet je altijd wel zeker wie weer al je vreten heeft opgegeten 
