Durf te vragen #5

Oh top dankjewel. :slight_smile:

2 likes

Ik had dit recentelijk ook een keer met H&M en toen heeft de eigenaresse van de dierenwinkel (pakketpunt) er gewoon een nieuwe track & trace sticker opgeplakt en hoefde niks te betalen. Wel in een dorp en kom al lang bij die dierenwinkel dus misschien is het geen normale gang van zaken haha

1 like

Ik had dit laatst ook en toen bleek dat ie naar Postnl moest, daar deed ie het toen wel. Maar weet niet of dat bij jou ook het geval is natuurlijk!

1 like

Oh wat gek want normaal breng ik hem altijd naar een DHL punt. Maar kan het proberen!

1 like

Bij mij moet H&M ook altijd via Post NL

6 likes

Hoe heten deze zoutjes en waar kan ik ze kopen? Ik kreeg ze in een thuiskookpakket

Je kan de shirtjes ook gewoon naar een H&M winkel brengen en dan krijg je je geld op dezelfde wijze terug als je hebt betaald, oftewel ze trekken het van de factuur af.

2 likes

Ja dat zijn ze @charlotx

2 likes

Bij Action heb je deze in vrij grote plastic pot met een gele deksel, volgens mij rond een euro. Allemaal dezelfde neutrale smaak

2 likes

Hij moest idd voor de verandering naar PostNL. Iedereen bedankt voor het meedenken!

1 like

image

Weet iemand hoe dit soort metaal wordt genoemd? Ik vind geen goede term via google :expressionless:

1 like

Draadrek?

2 likes

Bedankt voor het meedenken! Dan vind je inderdaad dit soort rekjes, maar ik zoek meer specifiek naar de naam van het materiaal dat er voor gebruikt wordt!

3 likes

Metaalgaas/gaasplaat

1 like

Dankje!!!

1 like

heeft iemand wellicht een tip voor mooie (niet al te dure) droogbloemen? :relaxed:

1 like

Ik ben blij met mijn bossen van beauquet, zijn na anderhalf jaar nog steeds mooi!

2 likes

Jaa lijkt erop, maar deze hebben een sour cream smaak. Misschien toch eens vragen aan de eigenaar :sweat_smile:

2 likes

Ik heb vanmiddag veel bij Kwantum en Casa gezien.

1 like

o wow aan die winkels had ik nog niet eens gedacht. Hebben die ook complete bossen?

@loviedovie ooo super bedankt voor deze tip! Boeket Geer staat nu in mijn lijstje <3

1 like