Durf te vragen #5

Ja! Beide winkels. :relaxed: Hema heeft geloof ik ook.

1 like

Misschien lijken deze erop!

Vind ik echt suuuperlekker

4 likes

Oh thanks voor de tip!

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Instagram

Ik snap nietsss van pensioenen. Ik heb t/m mijn 34ste heel weinig verdient (wel altijd gewerkt vanaf mijn 16de) en nu verdien ik prima. Als ik met pensioen ga, is dat dan een gemiddelde van al je werkzame jaren? Of is het gebaseerd op het salaris wat je verdiende vlak voor je pensioen?

Je kan op www.mijnpensioenoverzicht.nl met je DigiD inloggen en kijken wat de verwachte uitkering is van je opgebouwde pensioenen.

2 likes

Het is het allebei niet, volgens mij zit het zo:

Per werkgever en per jaar bouw je pensioen op naar rato van hoeveel je werkt. Dus ook bij je bijbaantjes waar je alleen in de zomer 4 weken werkte bouw je pensioen op, maar dat ene bijbaantje in 2008 leidt dan bijv tot een pensioenopbouw van 25 euro per jaar vanaf je pensioenleeftijd, oftewel vrijwel niks.

En je “grote mensen-baan” vanaf je 34e zal dus voornamelijk je pensioenopbouw bepalen, met wat extra “kleinigheidjes” van andere baantjes die je daarvoor had (als die werkgevers tenminste wat deden aan pensioenafdracht).

4 likes

Ik kan tussen de sporttopics niet echt een passend topic vinden, dus toch maar even hier:
Ik loop al zo’n twee jaar met de restanten van een polsblessure (gevallen, van alles gescheurd en misschien ook gebroken geweest), ik kan er alweer een stuk meer mee maar hij is nog redelijk vatbaar voor overbelasting. Nu paaldans ik sinds kort en de eerste paar lessen ging het goed, maar gisteren deed ik iets meer pols-heavy dingen en kreeg ik toch weer pijn. Omdat je natuurlijk niet uit die paal wil vallen mocht ik gisteren aan het einde van de les een oefening (ondersteboven) niet meer doen van de docent omdat ze merkte dat ik pijn had. Ze adviseerde om voor volgende week een polsbrace te kopen, maar ik nu zie ik door de bomen het bos even niet meer :’) Je wil natuurlijk wel grip op je handen houden dus iets waarbij m’n handpalm zo vrij mogelijk is zou mooi zijn, maar kan ik gewoon zo’n simpel ding bij de Kruidvat kopen als hieronder of heb je daar niks aan?

3 likes

Mijn pols is ook overbelast (niet door sport) en ik werd door de huisarts doorverwezen naar thuiszorgwinkel Medipoint. Ik weet niet of die door heel het land zit. Maar daar zitten mensen die kijken naar je persoonlijke situatie en kun je verschillende soorten braces proberen. Ben je denk ik wel iets duurder uit maar het lijkt me beter dan zo’n ding van de Kruidvat.

2 likes

Is er iemand die ik een DM kan sturen over Google Analytics? Ik kan zien uit welke regio (NL) het meeste bezoek/omzet komt voor de gehele website maar als ik dat wil weten voor specifieke pagina’s, kan dat ook?

1 like

Ja, dit kun je doen door de secundaire dimensie ‘Pagina’ toe te voegen in het Geo>locatie rapport. Dit kun je onder het kaartje aanvinken. Stuur me gerust een dm als je er niet uitkomt.

3 likes

Yes, dit is precies wat ik nodig had. Dank je!!!

3 likes

Zijn er nu wel weer koopavonden of niet?!

1 like

ik blijf het mezelf ook afvragen maar ik zit hier net te kijken naar de action openingstijden en die zijn hier weer iedere dag tot 21 open. dus ik denk dat koopavonden en wellicht ook wel weer zondagen weer mogen.

2 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Show je werktas

Oh ja goed idee, thanks!

1 like

Ik ontvang morgen een pakketje van ‘Zalando Retouren’. Is dat dan een pakket wat iemand anders heeft besteld, terug heeft gestuurd en dan weer gelijk naar mij gaat ofzo?

Volgens mij was dat bij mij zalando lounge, heb je daar toevallig besteld?

1 like

Niet dat ik weet! Zie het nergens staan in ieder geval

Hier ook benieuwd naar. Ook een order gedaan bij Zalando, maar komt in drie delen: twee pakketten van Zalando Retouren en 1 van Zalando.

2 likes