Bij mij gewoon afgeschreven op de 21e van deze maand.
Ik wil een GoPro kopen maar ik twijfel over welke. Enerzijds denk ik: als ik toch veel geld ga uitgeven dan kan ik net zo goed de nieuwste kopen. Maar ik twijfel of die ook de beste is voor wat ik zoek? Ik hoef niet per de direct te delen op social media oid. Ik wil hem vooral gebruiken om hikes te filmen maar als ik er goede fotoās mee kan maken is dat mooi meegenomen.
Welke zouden jullie aanraden? Of eventueel een andere actioncam?
Wandelen. Eventueel lekker met een podcastje op. Steegjes in, afgelegen straatjes door, lijkt me heerlijk
Bij de kerken hebben ze activiteiten, verder is er in dit dorp gewoon niet zoveel helaas
sportclubs, en verder dan dat kom ik zelf ook niet!
Er woont wel een leuke forumgenoot, hint hint
Teer en olie?
Vond dit na googelen (begin februari, maar wel na een storm):
Gregoriaans?
Waarom zou je niet eerlijk zijn? Neuscorrecties worden ook uitgevoerd vanwege medische redenen, niet alleen cosmetische. Zou het eerder daarop gooien dan iets compleet nieuws verzinnen.
Gewoon dat je aan je neus bent geopereerd! Niks zeggen over correctie ofzo. Denk dat dat al voldoende kan zijn
Wel lief van je oude werkgever zeg
Ik ben ook verhuisd naar een dorp 2 maanden geleden. Wat ik probeer qua binding is veel in het dorp proberen te doen: boodschappen, naar de kringloop, horeca, tuincentrum, etcā¦
Mijn vriend is ook begonnen met vrijwilligerswerk hier. Samen hebben we als goed voornemen om elke maand iets leuks te doen in de omgeving (ook de dorpen en de stad die dichtbij zijn). Dat helpt ook wel vind ik!
Ik dacht dat je na een neuscorrectie sowieso wel een beetje een opgezwollen neus en blauwe plekken onder de ogen krijgt?
Dan zou ik zeggen dat je een ingreep hebt ondergaan waarvan je de details prive houdt. Liegen over een operatie die je niet hebt ondergaan vind ik nogal kwalijk.
Kan je dan niet gewoon zeggen dat je je er niet comfortabel bij voelt om te delen? Als het volwassen kinderen zijn zullen ze toch ook niet doordrammen?
Of je zegt een schaamlipcorrectie, dan zullen ze ook geen verdere vragen stellen denk ik ![]()
Niet als je zegt dat het medisch was toch? Genoeg mensen die een neuscorrectie ondergaan omdat ze niet goed kunnen ademen, snurken, etc.
Dan hebben ze toch gewoon pech
Ik begrijp eigenlijk niet dat je jezelf in deze positie brengt. Ik zou een andere plek zoeken om te herstellen als je er niet over kunt praten en mensen actief wil ontlopen. Die stress lijkt me allerminst bevordelijk voor je herstel
En volgens mij zelfs ex-werknemerš¬
@chasingrainbows @SemM jezus mensen kunnen soms toch iets voor elkaar doen zonder dat er seks tegenover staat
Ik insinueer niks, ik verbeterde alleen werknemer naar ex-werknemer
Je zegt āzelfs ex-werknemerā met die emoticon erachter alsof het allemaal nog een stapje erger is dan het oorspronkelijke bericht. Waarin ook nog een verhouding werd geopperd. Maar ok.
@Salinger geen concrete suggesties, klinkt wel als een ingewikkelde situatie, maar vind eigenlijk niet dat dat soort bijfiguren in je leven zonder respect voor grenzen automatisch recht hebben op een kloppend antwoord ofzo. Dus zou gewoon zeggen waar jij je het meest comfortabel bij voelt ongeacht of dat waar is o niet.
Onethisch, onethisch⦠Het is niet alsof ze kanker veinst ofzo. Als het mentaal allemaal zo beladen is en je krijgt er zoveel stress van lijkt het me prima om iets onschuldigs te verzinnen waar je minder stress van krijgt. Sterkte!