Durf te vragen #5

4 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het Plantentopic #3

Xenos! Heb ze al drie jaar en nog steeds niet kapot.

1 like

5 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Alles over slapen, bedden, avondrituelen etc

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Koffie is leven

Ik denk dat deze keer ik toch wel in het goede topic zit, er was een forummer die had een hele fijne badmuts. En als ik die probeer krijg ik zo keihard regenstralen op me dat het niet zo chill is. Ik weet alleen die forummer niet meer of welke geweldige badmuts het dan was. Want ik wil dat ook wel graag weer proberen.

1 like

Besluiten Uber Eats bezorgers zelf welke bestelling ze aannemen? Of wordt dat bepaalt dhv wie t dichtstbij is?

2 likes

Ik weet niet 100% zeker hoe het in NL is, maar ik heb in het buitenland een tijdje voor ubereats gewerkt en daar kon je zelf de bestelling accepteren als bezorger. Volgens mij stuurt de app het naar degene die het meest in de buurt is en als je niet snel genoeg reageert gaat het naar de volgende. Je zag dan alleen nog niet waar je heen moest. Dus je zag alleen: ‘er is een bestelling bij Burger bar X’, en zodra je daar dan het eten had opgehaald kreeg je het adres waar je het heen moest brengen.

2 likes

Kent iemand een site in Engeland zoals bloomon/greetz? Wil graag iets leuks sturen binnenkort en wil wel graag dat het legit is haha

Oh bloomon is ook een uk versie van zie ik al! Andere leuke suggesties zijn welkom iig!

1 like

IMG-20220117-WA0012
Weet iemand wie dit is? Halp!

2 likes

Cure! (Denk ik) Nee twijfel nu, niet genoeg eyeliner

4 likes

Ik dacht ook the Cure! Of kunnen het ook meer dan 4 letters zijn?

4 likes

Ja het mag meer zijn! Maar ik ga deze onthouden! Thanks!
@Evenveel

3 likes

The Who

3 likes

the kast

12 likes

Bwuuh ik was zo blij dat dit het antwoord was… Hahaha :joy:

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Huishoudtopic #2

Bloom and Wild is gebruikelijker en goedkoper dan Bloomon in de UK - alhoewel ik laatst met Bloomon UK iets heb gestuurd en de ontvanger was er erg blij mee.
Freddie’s Flowers is er ook zo 1 maar weet niet zeker of dat ook zonder abbonnement kan.

2 likes

Danku!!

1 like

Aan de Gin kenners: wat is nou echte lekkere, kwaliteitsgin?
Asking for a kado idee voor een gin-liefhebber.

1 like

Roku, Copperhead ( de koperen), Mombasa, Gin Mare en Nordes, Marula
Iets goedkoper: Bombay East, Bobby’s, Tanqueray

2 likes