Ligt er ook een beetje aan of je alleen een broodje of snack bestelt of een compleet avondmaal denk ik. 2/3 euro? In duurdere hotels geef ik nog iets meer.
Het was ook ter voorbeeld haha. Kon even geen ander houdbaar ingrediƫnt verzinnen
Ik zou kijken of je ergens 5 euro kan fixen (briefje)
Ik zie iedereen altijd hele mooie telefoon hoesjes hebben.
Nu ben ik zelf best onhandig en gebruik ik altijd zoān double grip (uit 2 delen bestaand hoesje, voorkant scherm ook met siliconen randen). Want laat mijn telefoon best vaak vallenā¦
Weet iemand of er ook mooie hoesjes met print zijn met stevige voorkant of double grip? Ik kom zelf alleen maar hoesjes tegen die vrij dun ogen en enkel-voudig zijn (voor de achterkant alleen).
je zou eens kunnen kijken op etsy? daar verkopen mensen hoesjes met hun eigen ontwerp. Of ze double grip hebben weet ik niet.
Heb zelf een siliconen hoesje van etsy die aan de scherm kant een iets verhoogde rand heeft, maar weet niet of dat is wat jij bedoelt
Bij bol is dat de verzendkostenverwijderaar of rekeningvuller, van amazon ken ik het niet
Ik zie wel boeken voor 75 cent, als je selecteert van laag naar hoog
Als je er vaker besteld zou je ook een cadeaukaart kunnen kopen. Kun je die de volgende bestelling weer inleveren en scheelt weer een onzinnige aankoop.
Heb dat zelf ooit als tip hier gelezen voor bol.com en gebruik deze ātrucā nu heel vaak.
Ah, wel slim van ze.
Huh hoezo is de nutri score hiervan D?
Ja die heb ik ook eentje. Laat de mijne ook super vaak vallen. Hij is ook een keer van boven aan de trap naar beneden gegaan. Maar mijn telefoon is nog steeds heel.
Een nutriscore gaat uit van de categorie, dus in dit geval scoort hij een D tov wss andere vitamineshots
Kom ik weer, maar dit is wel wat gecompliceerder Er is idd een categorie dranken, maar elk product wordt individueel beoordeeld op de voedingswaarde. Je krijgt dan voor sommige dingen plus punten en andere min punten en de totale optelsom is de nutriscore. Het is dus niet dat ze alles naast elkaar leggen en dan de nutriscores verdelen
Waarschijnlijk scoort hij op suiker erg hoog.
7.7 gran suiker op 100mL en dat flesje is 125 mL. Het is wel suiker uit fruit, maar die shot bestaat voor 65% dus uit appel.
Als je een appel eet, eet je ook de vezels. Waarschijnlijk eet je er dan 1. Als je appels perst, drink je misschien wel 3 appels en krijg je dus veel meer suiker uit fruit binnen. Daarom is fruit eten ipv drinken een betere keuze. Maar een nutriscore is sowieso tov soortgelijke producten dus als je dit vergelijkt met een groentensap (minder suiker) scoort het al snel slechter.
Burga!
Ik zou voor de grotere gaan! Ik loop er in de zomer echt kilometers op en heb nog nooit chillere gehad dan de normale havaianas
Het maattabel voor havaianas zijn anders dan onze europese! Check dit vooral dus even
Ik heb qua schoenen 39,5/40 en hahahaha in 39/40 en die zijn te groot. Ik vind ze sowieso vrij stijf en echt niet lekker lopen. š„ø
Ik heb een broek besteld van 98% Katoen en 2% Elastaan. Hij zit net iets te strak. Heb ik nog kans dat de stof gaat rekken? Of kan ik 'm beter retour sturen?
Ik heb maar 42 en draag 41/42.
Maar let wel op de breedte.
Ik zou ook voor de grotere gaan, die heb ik met maat 38 ook nodig. Zitten net wat beter dan de kleinere.