Durf te vragen #5

Dit soort zuignappen met een vacuüm systeem werkten bij mij altijd het beste. Waar ik ze ooit heb gekocht dat weet ik niet, maar ze waren wel goedkoper dan bovenstaande. Volgens mij is dit ook een dropshipper/ali inkoper.

3 likes

Oh blijkbaar ging deze vlieger toch niet helemaal op, want zojuist wil ik iets via chromecast kijken en heeft ie ineens geen signaal. Dus blijkbaar werkt het wel als ik al kijk ermee en de stekker er dan uit haal, maar niet bij het starten :upside_down_face:

Ik wilde nog even Sistema tippen of Lock&Lock, die hebben beide een saladebak met apart bakje voor de dressing. Vind ik zelf erg handig!

bijv. deze:
Sistema Renew Salad To Go (1,1l) - Dark Blue - Bewust Puur!
(heb deze zelf bij AH gekocht, maar weet niet of die standaard in het assortiment zit)

of deze:
Salade lunchbox 950 ml met groene tray | Lock&Lock (locklock.nl)

4 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Dames met een maatje meer

Heb je hem wel in de goede gestoken? Want geen signaal is niet geen stroom

Ja ik had hem er überhaupt verder niet uitgehaald, alleen de stroomkabel van de chromekast losgekoppeld. In m’n tv herkend ie hem wel, want er staat ‘chromecast’ en dan nog meerdere andere hdmi-poorten, maar als ik erop klik blijft het zwart en op m’n telefoon ontbreekt het chromecast symbool als ik daar vanaf iets wil streamen.

2 likes

Maar je hebt wel de kabel die je uit het stopcontact hebt getrokken weer in de TV gestopt?

Is er ieeeemand die mij heel erg uit de brand kan helpen door een hele (simpele) tekening te maken van een (horeca)pand (eigenlijk een foto omzetten naar simpele lijnen plattegrond + wat parasolletjes voor het idee)? Het is een klein restaurant in een haven.

Ik zou diegene voor eeuwig dankbaar zijn, wil er ook wel een kleine vergoeding voor over. Enige is wel dat ik het morgen nodig heb.

1 like

Kun je niet met een online tool een gratis plattegrond maken en er zelf wat parasolletjes in plakken?

1 like

Heb ik dus geprobeerd… Lukt niet goed (genoeg) of ziet er echt idioot uit. Ik ben zelf best handig met Photoshop maar het lukt me gewoon niet het er fatsoenlijk uit te laten zien.

Wil t best voor je proberen!

1 like

Misschien op floorplanner?

2 likes

Al geprobeerd, die heeft weinig elementen die ik kan toevoegen waardoor ook de omgeving er omheen duidelijk is (ook achteraf lastig in photoshop) meh meh

Oh ik had het verkeerd begrepen/gelezen! Dacht dat er bedoeld werd dat je met de nieuwere smart tv´s dus alleen het hanggedeelte van de chromecast in de hdmi-ingang hoefde te steken en dat ie dan automatisch connectie maakte, dus dat die extra (stroom)kabel dan overbodig was. Maar die moet je dan dus alsnog in de tv gebruiken ipv stopcontact dus. Jammerr.

1 like

weet iemand een goede gratis site om een prototype app te ontwerpen?

Figma (free trial)

2 likes

Ja in je usb gat maar dat scheelt dan wel weer een stopcontact

1 like

Waar koop ik nu zo’n zak vogelvoer? Action? Dirk? Ik weet t ff nie

Allebei.

1 like

Dat hebben ze echt overal. Ook bij wibra bijv

1 like