Ik heb het er al meermaals met hem over gehad en meestal lacht hij er maar wat mee of doet er wat schattig over of verdraait het dat ik ‘zo raar doe om zoiets stom’. En dan gaat hij misschien even zijn best doen maar na een week is ie het weer vergeten. Frustrerend. Dus nu even met de grove middelen proberen.
In dat geval zou ik er zeker voor opteren je vriend achter slot en grendel te doen en zelf lekker met je snacks in de woonkamer te gaan zitten. Heel flauw van hem
Als je zoekt op ‘snack kluis’ vind je wel wat je zoekt denk ik.
Ja, vreselijk toch. Ik ga er hier maar niet verder op ingaan wegens off topic maar misschien ga ik later wel eens in het leed dat je relatie heet topic klagen.
Edit: maar ik ben al blij dat jullie me gelijk geven want hij doet alsof ik raar ben hiervoor.
Thank God I’m single
Ja dan weet je altijd wel zeker wie weer al je vreten heeft opgegeten
Is een kleine handbagagekoffer geen idee? Dan kan je je snacks ook nog eens makkelijk meenemen.
Oh en dan wel eentje halen met een rits waar je een hangslot op kan zetten. Die cijfersloten op die koffertjes zijn veel te makkelijk te kraken.
Super goed idee!
Van wat ik heb begrepen wordt morgen een minderjarige bekende van mij voorgeleid aan de rechter.
Is dat publiekelijk?
Mag je daarbij aanwezig zijn, ook als de persoon in kwestie geen familie is?
Kan je online vinden waar, wanneer en hoe laat dat moment is?
Wow, je bent super snel. Dankjewel.
mijn ex heeft een keer snacks van mij opgegeten die ik extra heel lang had bewaard. Heb hem 1 uur lang meme’s zitten sturen over eten en waarom je er vanaf moet blijven. Hij heeft zijn lesje geleerd en nooit meer mijn snacks aangeraakt. met de gebruikelijke herinnering naar dat ik een uur lang memes kan sturen.
Dit vind ik de leukste straf ooit en ik zou juist je snacks opeten
een paar meme’s per minuut is leuk, tot je hele whatsapp/telefoon vol staat met die plaatjes.
Ik zou je snacks opeten terwijl ik de memes bekijk.
Mag het als de familie het zou toelaten?
Ik woon sinds kort in een flat met blokverwarming, deze warmte kosten hiervan zitten in de servicekosten. Nu is er natuurlijk heel wat aan de hand in de wereld en met inflatie en weet dat de eindafrekening daarvan hoog kan uitvallen. Wordt en dan rekening gehouden met nieuwe bewoners? Ik ben namelijk als de dood dat ik straks 800 aan extra warmtekosten moet dokken terwijl ik niet stook en er net 3 weken woon.