Durf te vragen #5

Nee dat was het ook niet. Het was niet yogi achtig, meer zoals optimel volgens mij.

2 likes

Yakkult?

2 likes

Boermarke / Milk & Fruit / Tjolk?
Welk jaartal ongeveer?

4 likes

Yogho Yogho?

8 likes

Biogarde? Geen idee of dat nog bestaat eigenlijk haha

3 likes

Beteronthoudjehetdevolgendekeer?

2 likes

Yoki?

5 likes

bristi

7 likes

Ik denk rond '97/'98 ongeveer.

Nee ook niet @Negativ & @kaneel

3 likes

Ik kwam in mijn zoektocht naar de yoghurtdrink van Mona ook Biogarde tegen
@freehugs

2 likes

Hmmm toen was ik kassière dus ik heb het vast weleens voorbij zien komen. Ik ga verder peinzen.

2 likes

Jaaaa dat is hem! :grinning_face_with_smiling_eyes:

Capture 8._250x250

6 likes

Ah ja die heb ik zeker weleens over mijn lopende band voorbij zien komen.
Ik vond zelf Milk & Fruit zo lekker, vooral die met sinaasappel. Maar die is er niet meer bij mijn weten.

7 likes

O ja die was lekker!

2 likes

Mona Yomild bedoelde ik :heart: Dat was echt zoooo lekker, iets dikker dan optimel/vifit/etc

2 likes

Die met limoen was ook zooo lekker.

Ik heel nu wel eens Optimel Limoen maar dat is het echt net niet.

5 likes

Mijn powerbank zat in mijn tas en nu heeft helaas mijn waterfles gelekt… ik kwam er vrij snel achter en heb toen de powerbank afgedroogd en geschud totdat er geen water meer uitkwam (in het begin kwamen er echt druppels uit de usb poorten). Als ik thuis ben ga ik hem in een bak rijst leggen. Maar ik vraag me eigenlijk af, als ie het al nog doet, is het dan verantwoord om hem te blijven gebruiken? Of kan ik beter sowieso maar een nieuwe kopen?

2 likes

Dankjewel. Ik leefde even in de veronderstelling dat ik er misschien bij kon zijn, maar dat is dan niet anders. Ik leer een hoop over het rechtssysteem de laatste dagen. :weary:

3 likes

Ja, je bevindt je dan ineens in een onbekende wereld. Naar hoor, met een minderjarige. Sterkte ermee!

3 likes

Leuk dat iedereen meteen zo meedenkt! Milk & Fruit vond ik ook lekker, maar heb ik al heel lang niet meer gezien in de supermarkt.

@Nefertiti Die vond ik ook lekker. Ik snap wat je bedoelt met de Optimel. Dat smaakt toch nepper ofzo?

2 likes