Durf te vragen #5

Ik heb best wel lang last gehad van mijn helix, was lang gevoelig. Ik zou het denk ik niet aandurven

Doe ik wel vaker, zolang Utrecht maar op de logische route tussen je startpunt en eindpunt ligt (en terugreis). De poortjes gaan wel open als je op t juiste traject zit, dus t gaat er vooral om dat het voor de conducteur ook logisch is dat jij in die trein zit. Zit alleen vaak wel een ‘je mag pas reizen na de spits’ op, dus kijk wel even naar je tijden.

1 like

Is idd buiten de spits! En om in Lelystad te komen zou ik sws over Utrecht moeten (IC naar Amsterdam vanuit het verre Zuiden) dus dan komt dat wel goed :tipping_hand_woman:. Thanks!

1 like

Ik vind de hengsels van deze tassen altijd heel erg in mijn handen snijden! Bij een jute tas heb je veel dikkere hengels zodat je de tas fijner vast hebt.

@Mexi dank voor de tip! Ik vind ze leuk maar wel erg prijzig.

4 likes

Ik ben onwijs fan van die nettentasjes van AH. Past mega veel in en kan lekker om je schouder! Niet elke AH verkoopt ze altijd maar zie dat H&M soortgelijk iets verkoopt

2 likes

Ik vind deze tassen echt zo fijn! Itt de big shoppers vd ah zijn ze nog nooit doorgescheurd, er kan veel in en ze blijven prettig dragen!

9 likes

Hier in de buurt vind ik dus geen enkele stoffen of jute tas meer in de supermarkten, alleen maar grote plastic shoppers of de “gewone” plastic tas :frowning:.

Nu je het zegt, hier is die ook al een tijd niet meer bij de appie te krijgen.
Mss iemand hier die 'm wegdoet?
Albert Heijn canvas biologisch katoen schoudertas 15x40x40
€ 1,50

Of deze persoon contacten haha.

1 like

Haha thanks! Het liefste wil ik zo’n jute tas omdat de onderkant daar plat is en ik dan heel goed tetris kan spelen met dd boodschappen.
afbeelding
Hier heb ik echt ruim 4 jaar minstens 3x per week boodschappen mee gedaan. Alleen hij is nu wel op, gescheurd en er knalde van de week een blikje fanta in open.

4 likes

Ooh die heb ik denk ik nog wel liggen, zal ff kijken. Vind dat echt vieze ondingen haha.

2 likes

Heb je een Boni in de buurt? Die verkoopt ze hier!

Onze appie heeft een nieuwe versie! Misschien is er daardoor in sommige winkels even een gat qua voorraad.

3 likes

En @Yzile thanks voor het meedenken! Mijn eerste helix herstelde ook snel, maar ik ga op vakantie echt de hele week zwemmen en op het strand liggen, en ik weet niet hoe schoon Egyptisch zwembad water is (sowieso smerig denk ik) dus durf het toch niet aan. Heb het verzet voor na vakantie :+1:

1 like

Iemand hier toevallig ervaring met motornavigatie? Ik wil een TomTom of Garmin kopen voor mijn vriend zijn verjaardag.

1 like

Ik zie dat Grace gisterennacht op NPO1 was en de tweede aflevering daarvan gaat over een snuff film. Ik denk dat die het was?

1 like

Oprechte vraag:
Weten jullie het verschil tussen wanneer je moe en gewoon lui bent?

Ik zit nu dus in quarantaine bijvoorbeeld. Ik slaap meer dan genoeg maar ik ben toch best gaar. Ik kan dan dus echt heel moeilijk voor mezelf bepalen of ik daadwerkelijk vermoeidheid ben of vanuit luiheid een bepaalde gaarheid ervaar. Maar ook in het dagelijks leven kan ik soms moeilijk de vinger erop leggen en lijk ik soms altijd vermoeid. Soms kom ik dan echt tot niks.

6 likes

In mijn ervaring zijn mannen vrij specifiek in wat ze nodig hebben aan gadgets en voor hun hobby… ik zou het niet durven kopen in elk geval haha
Kan je het niet symbolisch geven en daarna samen gaan kopen?
Mijn vriend heeft een motorhelm van mij voor kerst gehad, zijn we pas ergens bij een motorsportwinkel gaan passen en uitzoeken enz

4 likes

Ja als ik moe ben dan wil ik gewoon slapen. Als ik lui ben wil ik koekjes eten en tiktoks kijken.

7 likes

Dit is eigenlijk de perfecte beschrijving

Edit: vooral het eetgedeelte

3 likes

Als ik echt moe ben ga ik ook echt naar bed of op de bank om te slapen. Lui is gewoon hangen en snacken en veelal op m’n telefoon dom scrollen.

3 likes