Dan hebben ze toch gewoon pech
Ik begrijp eigenlijk niet dat je jezelf in deze positie brengt. Ik zou een andere plek zoeken om te herstellen als je er niet over kunt praten en mensen actief wil ontlopen. Die stress lijkt me allerminst bevordelijk voor je herstel
En volgens mij zelfs ex-werknemer😬
@chasingrainbows @SemM jezus mensen kunnen soms toch iets voor elkaar doen zonder dat er seks tegenover staat
Ik insinueer niks, ik verbeterde alleen werknemer naar ex-werknemer
Je zegt ‘zelfs ex-werknemer’ met die emoticon erachter alsof het allemaal nog een stapje erger is dan het oorspronkelijke bericht. Waarin ook nog een verhouding werd geopperd. Maar ok.
@Salinger geen concrete suggesties, klinkt wel als een ingewikkelde situatie, maar vind eigenlijk niet dat dat soort bijfiguren in je leven zonder respect voor grenzen automatisch recht hebben op een kloppend antwoord ofzo. Dus zou gewoon zeggen waar jij je het meest comfortabel bij voelt ongeacht of dat waar is o niet.
Onethisch, onethisch… Het is niet alsof ze kanker veinst ofzo. Als het mentaal allemaal zo beladen is en je krijgt er zoveel stress van lijkt het me prima om iets onschuldigs te verzinnen waar je minder stress van krijgt. Sterkte!
Keel/neus amandelen geknipt? Kun je als volwassene ook goed ziek van zijn naderhand
Wat een vervelende situatie voor je. Als ik je verhaal zo lees snap ik dat je niet de waarheid wil zeggen. Een leugentje om bestwil. Fijn dat je ex werkgever je een plek geeft om te herstellen. Het enige waar ik aan denk is dat je zou kunnen zeggen dat je een gynaecologische ingreep gehad hebt.
Sterkte alvast met het herstel
Dat kwam gewoon in me op, ook vanwege ‘leugens leugens leugens’ onderaan. Dat van huur betalen enz stond eerst ook nergens. + ik vroeg het, ik insinueer het niet
Maar ff serieus, hoezo komen mensen met aambeien of schaanlipcorrectie als tip. Je hebt dan niet ineens blauwe plekken in je gezicht of verband. Dat is toch heel ongeloofwaardig
Ik zou ook keel- en neusamandelen zeggen inderdaad. Stel het is nog wat opgezwollen daar oid is het ook niet vreemd.
Ik zou wel van te voren uitzoeken hoe het herstelproces van zoiets gaat. Denk bijvoorbeeld niet dat je snel chips oid kan eten, gezien de wond in je keel. Zou dat dan dus ook daar niet doen, stel ze zien je dat pakken oid.
FESS? Dat is een operatie aan de bijholten. Daar krijg je ook tampons in je neus bij het herstel.
Voel je zeker niet geroepen om meer te delen hier dan je wil. Kinderachtig dat er van alles wordt geïnsinueerd.
Zou je evt iets kunnen combineren in je verhaal? Dat je de rust tijd benut om ook te studeren ofzo, dus dat je daarom ook meer tijd neemt?
Of dat je nu half verhaal aangeeft en na je operatie aangeeft dat je een complicatie of bacterie bent opgelopen?
White lies waar jij je gemakkelijk bij voelt. Niet iedereen heeft een super comfortabel vangnet om op terug te vallen
Ik twijfel zelf ook over een neus tip herstel correctie! Stoer dat je dit gaat doen!
Ik krijg al anderhalf jaar mijn geld niet terug voor geboekte stands op een markt (de S*** M******). Ik heb die destijds tijdig binnen de termijn geannuleerd. Nu blijven ze me al anderhalf jaar aan het lijntje houden. Kan ik hiervoor ook aanmaningen sturen? Want ik ben het zat en wil mijn geld terug.
Ja, ik zou dat aangetekend doen ook.
Jezus, dit zet ze net echt in goed licht.
En misschien verhogen met de kosten van de aanmaning?
Ja ze hebben al tig keer gezegd: we maken het meteen over! En dan hoor ik gewoon niks meer. Of ze komen met allerlei andere vage smoesjes. Telefoon gaat direct naar voicemail. Maar ze gaan wel weer nieuwe markten organiseren dit jaar, superleuk!!! Heb geen idee of ze dit bij meer mensen zo doen.
Dit is echt de meest vreselijke organisatie ooit. Echt een stel geldbeluste schooiers zijn het. Zowel qua markten als de winkels zijn het echt een stel amateurs, vreselijk. Heb ook heel veel problemen gehad (eerder, niet nu met Corona) en uiteindelijk een soort halve oplossing gevonden maar niet naar mijn tevredenheid. Zou zeker voet bij stuk houden want die halve oplossing heeft me ook een jaar gekost om te bereiken ongeveer.
Ik had al zo’n vermoeden. Echt wat een shady business zeg.
Ik heb me in mijn dorp aangemeld voor de lokale FB pagina’s
Je weet wel, die waar iedere Harry herinneringen van vroeger op deelt maar ook waar de geplande events genoemd worden.
En verder goed de wijkkrant lezen en rondjes wandelen haha