Durf te vragen #5

Hmmm goed punt. Leek me leuk als verrassing, maar jouw suggestie is veiliger haha!

1 like

Ik had het nog even gevraagd aan een motorrijdende kennis en die zei de tomtom550. Garmin had die gehad voor de auto en vind hij niks.

Je kan natuurlijk ook gewoon een kopen en de bon bewaren. Als het niet goed is kan je ruilen. Heeft je vriend wat hij wil en kan jij hem wel verrassen.

2 likes

ja mijn vriend kijkt echt uren YouTube filmpjes over dingen die hij wil hebben en heeft overal een heel uitgebreid verhaal bij en als ik het verkeerde koop moet ik dat aanhoren
 dus ik kijk wel uit.
het is alsof je voor een make-up gek “een” oogschaduwpallet koopt, of voor iemand die gek is op haken en borduren “een” bolletje garen.
het is zo specifiek en persoonlijk en juist als je ergens echt mee bezig bent heb je er waarschijnlijk en voorkeur voor en een mening over haha
het is wel een leuk en lief cadeau om iets voor zijn motor te kopen!!

7 likes

Huh, je vraagt letterlijk of iemand iets voor je wil stelen?
Volgens mij mag je het ook niet vragen, staat me iets bij dat boeken delen ook niet mag.

1 like

Ja waar denk je dat mensen dat vanaf downloaden :skull:

2 likes

@tijgerlelie dit is inderdaad niet toegestaan. Lees de huisregels. Ik verwijder je bericht.

2 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Tech-topic (ict, computers, telefoons etc.)

M’n vader heeft de Garmin Zumo en is daar al jaren heel erg blij mee. Maakt ook zelf routekaarten en die kun je er in converteren.

2 likes

Morgen is het natuurlijk valentijnsdag. Ik ga uit eten met mn vriend en we gaan waarschijnlijk ook lunchen en allemaal hartstikke leuk. Nu wil ik eigenlijk iets bestellen om savonds te doen. Iets van een spel of gewoon iets leuks. Maar niet te saai want we gaan al 3 jaar dus het moet wel een beetje uitdagend zijn. Iemand leuke ideetjes?

Ga doloris meta maze als dat open is

5 likes

Ga naar een escaperoom!! Anders samen online de crimibox doen is ook leuk!

1 like

Als je een airbnb boekt (voor eind juli) en je krijgt geen bericht van de eigenaar, kun je dan er vanuit gaan dat alles goed zit? De bevestiging van airbnb zelf is wel gekomen via de mail.
Omdat er een stukje bij stond dat de eigenaar graag wilde dat je iets over jezelf vertelde en het doel van de trip.

1 like

Jaa dat staat er standaard in geloof ik als je een airbnb reserveert. Soms boek je een airbnb direct en soms heeft de eigenaar 24 uur om het goed te keuren. Als je een bevestiging hebt zou het goed moeten zijn denk ik!

1 like

Dankjewel! En kunnen zij het dan ook nog op het laatste moment alles annuleren?

Het gaat om een boeking voor m’n vriend van de F1. Ze gaan daar met een groepje heen.
Zou toch lullig zijn als het dan op het laatste moment geannuleerd wordt. Dan kun je nooit meer zo’n appartement vinden voor 6 personen.

Dat kan wel gebeuren, staat ook eea over op de site. Het komt niet vaak voor

3 likes

Leuk!!! Ik ga dat eens checken

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Reizen / Vakantie #2

wat doen jullie als iets op 700 watt moet maar je magnetron enkel 600 en 800 als opties heeft?

vragen des levens

2 likes

800 en tijd iets korter dan aangegeven. Dan kan je het altijd nog een keer eventjes in de magnetron doen als t niet warm is. Ligt er wel aan wat.

Als het bijvoorbeeld zo’n broodje van Mora is uit de vriezer doe ik 600 en langer. Anders droogt het gemakkelijk uit.

1 like

Altijd hoogste stand, als het maar warm is