Durf te vragen #5

Nee inderdaad, handig is het niet haha. Dasty is een goeie! Ga ik proberen, thanks!

2 likes

Het instagram account ken ik niet, maar ik volgde de blog van een van de meiden en heb even gezocht: Bride? Nee, Octobride! misschien helpt dit je verder!

1 like

Ah dat is heen van hen inderdaad. Dankjewel!

2 likes

Misschien een stom idee maar heb je al eens op tiktok gekeken? Ik haal daar altijd al mijn schoonmaak hacks vandaan :grin:

2 likes

Haha ja, dat vind ik ook altijd leuk om te zien. Heb nog niet een bruikbare tip voorbij zien komen, helaas!

2 likes

Ik las vandaag in een verzekeringspolis dat een bruiloftsverzekering ook geldig is als er iemand van het koninlijk huis binnen 5 dagen voor je bruiloft overlijdt. Maar ik kan niet terugvinden hoe dit precies zit. Is er dan nationale rouw en mag je niet trouwen oid?

3 likes

als je een menstruatiecup inhebt en je ligt of staat ondersteboven, loopt het bloed dan terug je baarmoeder in? :thinking::thinking::thinking:

7 likes

Wow goede vraag. Zou denken dat het eenrichtingsverkeer is maar sperma kan er natuurlijk ook in. Of is dat omdat sperma kan zwemmen en bloed niet.

Het vloeit niet terug omdat je baarmoeder actief krampt om het bloed er uit te werken.

7 likes

Mijn man zijn werkkleding is regelmatig ook erg vuil (vet, diesel, olie, zwarte kleverige vegen etc). Wat wij doen (of naja meestal hij); als het heel vies is voorweken in een emmer met gele dasty (gewoon koud water), dan hardnekkige vlekken inspuiten met gele dasty en naast het bolletje met wasmiddel ook nog een bolletje met dasty erbij in de trommel. En dan wassen op 30 graden.

Eventueel zou je ook nog de vlekken in kunnen smeren met groene zeep (echt uit zo’n emmertje, kost bijna niks, hebben ze bij supermarkt of drogist wel). Smeer dat tegenwoordig eigenlijk op alle andere vlekken van de kinderen. Maar vetvlekken vind ik dasty wel het beste bij werken.

9 likes

Smeer je je voeten met creme/lotion oid? Als ik dat doe heb ik daar echt last van, heel gek, alsof mijn voeten dan niet ademen ofzo, maar als ik ze droog houd niet

2 likes

Thanks! Dasty (of groene zeep) it is :grin: Heb je dan de gewone Dasty of is er ook Dasty wasmiddel of zo?

Nee gewoon die gele flessen van wibra :relaxed: De ontvetter is dat!

2 likes

Super, die heb ik wel. Thanks!

2 likes

Ik heb nog nooit bij zalando besteld.
Nu heb ik eergister een shirt besteld en heel toevallig? kreeg ik gister wel een mail van zalando.
De mail ziet er alleen heel onprofessioneel uit, is duits, staat een mega link in.
Spreekt mij wel met m’n initialen, ingevuld op zalando en die niet terug komen in mijn mailadres, aan.

Stuurt zalando vaker zo van die ugly mails die lijken op spammails? Ik durf er namelijk niet op te klikken.

Klopt het dat we hier geen verkooptopic hebben? Ik wilde de bekende trenchcoat van de za.r.a verkopen omdat ik toch teveel erover twijfel (kaartje is eraf dus terugsturen kan niet meer)

1 like

Ik heb een tijd gewerkt bij een makelaar, ik weet niet wat je precies wil weten, maar je mag me altijd een DM sturen.

2 likes

Hebben we zeker wel: Verkooptopic

2 likes

Is er wel!

1 like

Heeft iemand wel eens van die klemmen voor verjaardagsslingers gekocht en gebruikt? En werkt dat een beetje?