Dit komt wel uit 2001 he. De fietsen van nu zijn waarschijnlijk wel een stukje sneller. En er zijn inmiddels ook heel veel andere cijfers beschikbaar (die allemaal wat anders zeggen maar wel allemaal behoorlijk sneller zijn dan dit).
Dankjewel voor je antwoord!
Dat is wel echt heel langzaam
Strava (app) op je telefoon aanzetten
Als er boeken in Kobo plus beschikbaar zijn, krijgt de auteur dan een bedrag elke keer als iemand het boek leest/download? Of is dat boek van te voren “ingekocht” voor een vast bedrag?
Auteur krijgt een bedrag per gelezen minuut
Ik zou iets meer met de dag leven als ik jou was. Je hebt geen kinderen, zit nog in een traject, je bent alleen maar doemscenarios aan het bedenken!
Wie dan leeft, wie dan zorgt.
Wat die mensen is overkomen is erg, maar ik zou me geen zorgen maken on dingen die jou nog lang niet overkomen.
Dus aan een snelle lezer verdient een schrijver minder dan aan een langzame lezer?
Klopt, ook een reden dat schrijvers er niet blij mee zijn, vooral omdat bepaalde genres doorgaans veel sneller gelezen worden dan andere
Ik las dat het afgerond wordt naar 300 minuten.
Jeetje vind deze genoemde bedragen echt weinig. 60% ook maar
Niet bang voor zijn. Gewoon zelf elke maand goed in de gaten houden. Dan gebeurd dat ook niet.
En als je een audioboek retourneert (via Audible bijvoorbeeld), betaalt de auteur dat uit eigen zak.
Jeetje wat een aparte regeling. Waarom sluiten we met z’n allen eigenlijk zulke abonnementen af als we niet eens diegene steunen van wie het is.
Dat valt onder kapotte airbag denk ik? Je kunt m toch maar 1x gebruiken?
Tsja omdat de meeste mensen zo goedkoop mogelijk content willen. Aan spotify verdienen artiesten bijv. ook bar weinig
Als je alleen handbagage hebt, wat moet je dan allemaal in zo’n zakje stoppen? Ik zie deo (ook roller), creme, tandpasta…maar dat was toch alleen voor vloeistoffen? En als dat er ook allemaal bij zit, ga je dan niet heel snel over de max van 10 dingen heen? Bv mascara, wenkbrauwgel etc zou er dan ook in moeten.
Halp!