Durf te vragen #5

En hoe doe je het dan met opmeten? Ik laat m’n ogen nu iig 2x per jaar opmeten en 't verandert eigenlijk elk jaar wel iets.

2 likes

Nog steeds geen mail of aanmaning gehad omdat ik geen idee heb aan wie ik de huur moet betalen en dus ook nog steeds niks betaald heb. Zou wel een grote meevaller zijn van ruim 900 euro :euro:

1 like

Dit laat ik wel gewoon doen bij specsavers. Ik haal daar heel af en toe nog wel eens lenzen. En soms nog een bril. Ben gewoon wel eerlijk tegen hun dat ik ze dan ook bij Etos koop omdat die “lekkerder” zitten.

2 likes

Ik ben vorig jaar op stilte meditatie/yoga midweek geweest. Ik vond het zelf heel fijn. Genoeg te doen op een dag, helpen met koken en opruimen, maar ook vrije tijd om te wandelen/lezen/wat je wilt en yoga en meditatie te doen. Dit jaar wil ik weer gaan. Had totaal geen moeite om stil te zijn, vond het heerlijk :blush:.
Via human awakening.

4 likes

Ik doe al jaren retraites via hen en ik hou ervan. Ga zo ver het voor mij financieel mogelijk is het liefst twee keer per jaar. Voelt echt als een apk ofzo

3 likes

Ik wou je graag een dm hierover sturen maar je profiel staat verborgen dus dat lukt helaas niet. Kan je mij even sturen?

Of anders vraag ik het gerust ook hier: naar welk boeddhistisch klooster ben je geweest?
Ik heb hier nl. ook interesse in.

2 likes

Wat leuk! Ik ken het nog maar net, maar weet nu al dat minimaal 1 keer per jaar echt nodig is! Kijk nu al uit naar de volgende :blush:
Ga je dan een midweek of een weekend?

2 likes

Dit lukt mij niet, als ik ctr+a doe dan selecteert hij alleen het witte gedeelte

Samenvatting

en anders lukt het alleen om 1 individueel nr te selecteren. Iemand nog tips?

1 like

Midweek!:heart_eyes:

2 likes

1 nummer selecteren en dan shift indrukken en met je muis klikken op het laatste nummer van de lijst die je wil selecteren, dan selecteert ie alles daartussen als het goed is

2 likes

Nee ook niet, wat stom! Ook niet als ik shift gebruik en los alle nummers aan klik.

2 likes

Wat gek! Dan weet ik 't ook niet, sorry

2 likes

In ieder geval bedankt voor het meedenken!

3 likes

Zit je via je browser op spotify of heb je echt spotify gedownload op je pc? Via de web player gebeurt bij mij namelijk hetzelfde als bij jou, maar via de spotify app gedownload op m’n laptop lukt het mij wel met ctrl + a!

3 likes

Ah ja het is gelukt, dank je wel!

4 likes

Iemand een idee of er ergens een leuke actie loopt voor entree voor een Sauna?

1 like

Via de Appie? Dagje wellness | Albert Heijn | Ticketdeals

1 like

Bedankt voor je antwoord! Ik bekijk Zen River eens.

Ik was zelf voor corona uitbrak aan het denken om naar Kopan Monastery in Kathmandu te gaan, maar nu mede door corona zoek ik het liever dichterbij huis. Groningen klinkt ideaal.

1 like

Het is me gelukt door echt Spotify te downloaden op m’n computer! Bedankt voor het meedenken :relaxed:

3 likes

Thanks!! Waar ik heen wil dit erbij en scheelt echt veel geld.

3 likes